Terug naar overzicht
brussels ceremony adolph max laan in brussel niet ver van metro rogiers en tramhalte de brouckére kleedjes vanaf 150 eur, mijn suite heeft hun kleren daar gehaald vb mijn schoonmoeder heeft iets gevonden van 300 eur en echt mooi hoor! ik heb (voor een andere trouw) iets gevonden van 200 eur je kan zowel suitekleren als trouwkleren aan een goedkope prijs vinden
Bij Inno verkopen ze Coast, je moet eens kijken op de website: http://www.coast-stores.com/all-dresses/dept/fcp-category/categorylist Wel enkel in de grote inno's denk ik...
Bedankt voor de tips! Die kleedjes van Coast zijn inderdaad wel leuk, ik ga in de Inno van Antwerpen eens een kijkje nemen. Naar Brussel ging ik ook gaan, ik ga zeker eens langsgaan bij Brussels Ceremony. Mijn budget is max 400EUR voor een kleedje.
met dat budget vind je wel iets hoor daar in brussels ceremony :)
Kwam zelf net op de website van Ziri/Merksem. Misschien ook eens de moeite? http://www.ziri.be/Default.aspx?pid=17
via internet bestellen kan je ook, is wel nederlands: wilmsmode, ook mooie kleedjes of suits you well=> zowel kleedjes voor jou als voor de kids, ook goedkoop :)
Iets in deze aard zou ik willen vinden
hey mama, Ik ben ook heel erg op zoek naar betaalbaar en mooi. Een kort jurkje zal je zeker vinden. Zelf zou ik liever voor lang gaan, maar dat is heel moeilijk blijkbaar. Ofwel ben je net Sisi, ofwel een Romein ;-) Zelf durf ik mijn kleed niet online te bestellen, maar via deze sites vind je misschien ook wel wat: www.yoox.com www.mytheresa.com Brussels ceremony vind ik persoonlijk geen aanrader. De afwerking is navenant de rpijs eigenlijk, en veel synthetische stoffen. Maar dat is mijn mening natuurlijk.... veel succes! en als je iets vindt, laat het zeker weten!
Een lang kleedje zal inderdaad wat moelijker zijn Ik ga binnenkort nog eens naar Leuven en Antwerpen, zal laten weten of ik iets lang wit niet-synthetisch zie Zelf val ik ook niet op blinkende jurken. Zie graag zachte romantische stoffen Misschien is op maat laten maken een optie?
Beste, Je kan eens bij Youniek Bruidsmode in Turnhout gaan kijken. Daar hebben ze kleedjes voor echt goede prijzen en ze maken het op maat ook. Succes Groetjes Nathalie