Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in Tielt-Winge

  31-1-2011 13:17:12
Hallo,

is er al iemand van jullie voor de kerk in Tielt-winge getrouwd? Wij zijn er namelijk nog niet helemaal uit of we al dan niet voor de kerk willen trouwen, dus als de priester hier goed zou meevallen (in de zin van niet de klassiek enzo), zou ons dat al een beetje kunnen helpen....
Eventuele andere ideetjes ivm alternatieve vieringen in die buurt zijn ook altijd welkom.

Fleur
17-12-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1816


Annelies
22-7-2011
 Meld misbruik31-1-2011 17:05:56

Hey hey,

ik trouw niet in de kerk van Tielt, omdat dat ondertussen wat ver is, maar ik heb er wel de eerste 22 jaar van mijn leven gewoond. Nu is het wel zo dat Tielt-Winge verschillende kerken heeft met verschillende pastoors: 1. Houwaart 2. Tielt Berg en Sint-Maarten 3. Winge
De pastoor van Tielt was een paar jaar terug echt wel ca va (mijn nicht is er getrouwd). Weet wel dat je een andere pastoor in een kerk kan vragen dan die dat er normaal staat.

Succes ermee

Grtz,
Annelies



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info