Terug naar overzicht
Hey Sarah, Muziek is voor iedereen persoonlijk. Ik denk dat het belangrijk is aan te geven jullie richting jullie uitwillen. Een goede DJ, die weet wel van aanpakken hoor. Voor die playlist heb je nog wel even tijd, als hij die enkele weken voor jullie feest heeft, is dit goed. Zeker een contract vragen en zien dat er vervanging is in geval van ziekte Nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes, Sonja
Hallo Sarah, Heel spannend allemaal die voorbereidingen Ik ervaar het zelf als "er mag niks fout gaan!!". Belangrijk is dan ook dat jullie je wensen en muziek keuze doorgeven. Als je bijvoorbeeld geen (ik zeg maar wat) R&B muziek willen horen, dan houdt de dj hier rekening mee. Mochten mensen geen verzoekjes mogen aanvragen, geef dit dan ook door..Is er muziek wat absoluut niet gedraait mag worden ivm een achterliggende reden ofzo..Allemaal lijken het kleine maar hele belangrijke details!! Succes ermee.. Liefs Mara
Zéker een contract vragen!! Dan heb je tenminste iets in handen als hij niet komt opdagen! Ook vragen of er een vervanger is in geval van ziekte of zo, welke installaties bij allemaal meebrengt (bv. ook rookmachine en lichtinstallatie?), of er een einduur is of niet,...