Terug naar overzicht
Milk Inc - La vacheSato - the riddler Virtual zone- virtual zone (wordt wrs onze ;-) !!) Plexus - Cactus Rythm (ook twijfelgeval!) Elektrokid - three o threeDem rats - now this is how it startedIxxel - drop that beatCherry Moon Traxx - Acid DreamKarloz Mendez - sex a phoneDj Coone - the return Als je graag het "zwaardere'" werk hoor:Jones en Stephension - The first rebirth
De nummers van DHT en Highlander zijn misschien wel geschikt. Beginnen meestal traag en komen dan tot een climax. Ik vind The first rebirth ook wel tof, wij zijn dat in overweging aan het nemen.
cherry moon traxx - house of househocus pocus - here's johnnydj marco bailey - sniff (cokeman ... vooral het gefluit in het begin is geweldig als teaser)da hool - meet her at the love paradearmani and ghost - airportspeedy j - pullovertom wilson - techno cat
Merci voor de vele ideetjes!!!!
Ik vind Speedy J - Pull Over wel goed! Zelf twijfelden wij eventueel over Robert Abigail - Merengue (niet echt retro maar recent :-) ) X-filter ft. DJ H.S. Come On Wat denken jullie hiervan?
Eerlijk? Ja het zijn super nummers, maar ik zie de mensen daar niet meteen met de servetten op staan zwaaien. Tenzij je echt de juiste stukken eruit haal. Dan liever Come On ;-)
portisheads-roadsblizz-look insideandain-beautifull thingsliquid-closer
Wij zijn binnengekomen op Virtual Zone-Virtual Zone en het was dikke ambiance. Wel twijfelde ik tussen Barthez- On the move en Fiocco-Celebrate... Veel succes!
Ja amaai daar had ik nog niet aan gedacht dat we daar ook een liedje voor nodig hadden. Zijn er nog zo'n toffe dingen die jullie weten die we niet mogen vergeten?