Terug naar overzicht
Welke regio? Wij betaalden €400 voor een hele avond, rookmachine en lichtinstallatie inbegrepen.
In Outrijve.
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg, Dierk Van Paemelen
Wat voor jullie een goede dj is hangt louter en alleen af hoe het gedeelte house en commerciele dansmuziek moet ingekleed worden. Als het bij de hits die de top40 passeren mag blijven zal menig allround dj jullie zonder veel problemen van dienst kunnen zijn. Als je trouwfeest/fuif moet evolueren naar een discotheek-avond stijl La Rocca, Versuz of Illusion dan vrees ik dat het aantal kandidaten gereduceerd wordt.
Wij hebben een DJ van Poll van Ghent. De prijs voor één van de jongens van Poll van Ghent is 480 euro voor een hele avond. Er is geen einduur voorzien.
Wij hebben DJ Marc en hij vraagt 350€ voor hele avond incl installatie en licht. groetjes!
Ben al blij met de vele reacties. Het is inderdaad niet de bedoeling dat op ons avondfeest constant muziek gedraaid wordt zoals in een discotheek. We willen er nu zeker ook geen fuif van maken. Gewone goede dansmuziek ook eens wat retro dans muziek.
Beste, wij hadden ook heel veel jong volk op ons trouwfeest, wij hadden discobar Dylano en ik moet zeggen, het was super plezant! voor de oudjes hebben ze natuurlijk ook de toepasselijke muziek gedraaid, maar voor de jonge mensen onder ons was er dan weer de house en de retro, het hangt ook allemaal af van wat jullie zelf willen. De DJ is zelf tot bij ons thuis gekomen om alles te bespreken en dat viel heel goed mee, op ons feest hebben ze dan ook rekening gehouden met onze wensen, maar wat het belangrijkste was, onze dansvloer is geen moment leeg geweest en dan kan je spreken van een goeie DJ vind ik. Neem is een kijkje op hun site: www.discobardylano.be veel succes nog. K