Terug naar overzicht
Hey Sarah, wij geven ons feest ook in Den Eyck, een week na jullie zo te zien :) Wij hebben ook de huis DJ genomen, omdat Den Eyck toch al jaren met die man samenwerkt. Volgens mij kan het niet slecht zijn dan. Je kan met hem blijkbaar ook een week op voorhand gaan samenzitten om af te spreken wat er gedraaid of niet gedraaid mag/kan worden. (Voor mij alvast geen Dos Cervezas :D) Maar ik lees verder even mee wat de ervaringen van andere mensen zijn. groetjes, Sofie
Ook wij geven volgend jaar ons feest in Een Eyck, nl op vrijdag 2 september. Ik ben hier vroeger al naar feesten geweest en dan was de muziek altijd super goed. Ook mede omdat die DJ al jaren voor Den Eyck werkt, ga ik ervan uit dat hij dat goed doet. Bij zullen dus beroep doen op hun huis DJ. Hebben jullie al een idee van de menu? Groetjes joke
Wij gaan voor het landenbuffet, maar we nemen niet die franse crepperie als dessert maar een aantal desserts uit de keuzemenu's en ik maak ook m'n eigen bruidstaart. Bij het landenbuffet hebben wij Noorwegen, België, Mexico en een combinatie van Spanje/Italië genomen en als voorgerecht een bordje met drie mini-voorgerechtjes. En nog zakjes friet om 1 uur 's nachts. Keuze genoeg dus