TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thomas
9-4-2011
|
21-9-2010 10:38:13
Ik zou me niks aantrekken van al die regeltjes en gewoon dansen met wie je wil. Het is tenslotte jouw huwelijk!
|
|
Kelly
11-6-2011
|
21-9-2010 10:45:24
Hey Evie,
Ik dacht ook hetzelfde als jou, de bruid met haar papa, bruidegom met zijn mama, nadien, bruid met papa bruidegom, bruidegom met mama bruid, papa bruid danst dan met mama bruidegom...
Mijne toekomstige zijn ouders zijn gescheiden, dus hoe wij het gaan doen, geen idee! Gaan we zijn stiefvader en stiefmoeder der ook in betrekken of niet... weet eigelijk niet hoe anderen dit oplossen...
gr Kelly
|
|
Michel
|
21-9-2010 10:51:29

|
|
Annelies
2-10-2010
|
21-9-2010 11:18:01
Je kiest toch met wie je danst. Doe waar je uw goed bij voelt. Je hebt nog een hele avond om met de anderen te dansen.
Wij gaan direct met heel de eretafel de vermenigvuldigingsdans doen. Dan staat iedereen direct op de dansvloer, en zal niemand zich uitgesloten moeten voelen.
Ook tof, gezien op een trouwfeest ook met familietoestanden. Bruidegom ging na de openingsdans een liedje zingen: dos cervesas. Onmiddellijk alle gasten in polonaise door de zaal.
|
|
Evie
16-10-2010
|
21-9-2010 11:29:02
:-) Ok. Dus ik besluit hieruit = doen wat we zelf willen haha!!!
Bedankt! Groetjes Evie
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
21-9-2010 13:00:07
Uw goesting doen natuurlijk ,
denk je heus dat de gasten of wie dan ook bezwaren zal maken omdat je een gewoonte niet volgt?
grtz
|
|
Véronique
31-7-2009
|
21-9-2010 13:13:39
Wij hadden ook eerst de eigen ouders, hoor! Dat is toch het meest logische??? Dat heb ik al op elk feest gezien!
|
|
joke
1-8-2009
|
21-9-2010 13:27:54
hey!
wij hebben dat liedje gedanst met onze eigen ouders en in de helft iedereen op de dansvloer gevraagd. met onze schoonpapa en schoonmama hebben wij niet meer gedanst...
blijkbaar zijn er verschillende versies die kunnen dus gewoon doen waar jij je het beste bij voelt!
|
|
kristel
1-7-2011
|
21-9-2010 15:03:18
bij ons zal het kort en bondig zijn, openingsdans en dan met de eigen ouder, vervolgens nog schoonouders (in helft liedje dan overschakelen) en dus het 3e liedje al iedereen op de dansvloer, grootouders, broers en zussen, worden vaak ook in het rijtje gezet, maar mijn toekomstige is niet echt een danser en dus houden we het kort
|
|
kris
|
21-9-2010 15:19:38
het is jullie feest, je kiest dus zelf wie met wie!
En inderdaad, regelmatig zijn er ook huwelijksfeest zonder de "verplichte" vermenigvuldigingsdans.
|
|
Tineke
10-7-2010
|
24-9-2010 12:06:28
Hey Evie,
Na onze openingsdans hebben wij het zo gedaan:
- ik met MIJN papa / mijn ventje met ZIJN mama
- Ik met mijn schoonvader / mijn ventje met mijn mama en terwijl waren mijn papa en zijn mama tesamen aan het dansen.
Kusjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|