Terug naar overzicht
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
hey wij kozen voor dj hans ( www.djhans.be) echt nen hele goeie maar wel heel snel volzet hebben al een paar trouwfeesten geweest waar hij draaide en was altijd super goed!! groetjes
Roxanne, denk dat je beter de term "goede dj" kunt omschrijven. Wat is voor jou goed? Op hetzelfde feest kan iemand de dj goed vinden maar een ander kan die dj slecht vinden...smaken verschillen nogal. Elke dj die al jaren in het vak zit en hopen referenties heeft, is wel op één of andere manier goed...anders zouden ze het ni zo lang volhouden...
Hoi roxanne wij zijn 21 augustus getrouwd en hadden dj dimi digital (www.djdimidigital.com) een zééér goede Dj uit Lier... goed bij prijs. Toffe kerel, draait alles volledig naar wens. Bij ons zat direct na de openingsdans de sfeer erin en stond er altijd volk op de dansvloer. was echt top door deze super dj groetjes Imke & Philip
Bedankt voor jullie advies !!!
Dimitri is goed, een van mijn zekerheden als ik mensen moet doorverwijzen. Sympathieke gast, goeie vriend en ... geweldig om mee samen te draaien.