Terug naar overzicht
Hey Lynn, Wij trouwen ook in 't Meersdael en wij hebben de huis-DJ Nick geboekt. Ik had van 3 verschillende mensen (een collega en 2 vriendinnen) die hem al bezig gezien hebben vernomen dat hij echt héél goed is. Wij hebben dus niet getwijfeld.We hebben met hem gemaild en onze indruk is echt alleen maar beter geworden. Hij is echt heel professioneel: hij stuurt je onmiddellijk een bestandje waarin je kan aangeven welke stijlen zeker wel/niet aan bod mogen komen, wat de ouders graag horen, wat de gemiddelde leeftijd is etc. Op basis van dit document kan dan nadien een gesprek plaatsvinden. Hij is inderdaad een beetje duurder dan gemiddeld maar voor een superfeest hebben wij dat er graag voor over. Wij vonden het ook leuk dat hij nog jong is en er verzorgd uitziet. Je kan misschien eens een kijkje nemen op zijn website: www.musicandlight.be Groetjes, Nathalie www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
Ook wij trouwen in 't Meersdael en plannen om de huis DJ te boeken, heb vernomen dat hij héél goed is. We vinden het ook een 'veilige' keuze qua installatie en omdat hij de zaal door en door kent. Zijn prijs ligt inderdaad boven het gemiddelde maar als hij echt zo goed is, hebben we dat er graag voor over. Wij vinden ons dansfeest enorm belangrijk en besparen dan hier en daar wel wat op zaken die voor ons van minder belang zijn. Dat is natuurlijk een keuze die ieder koppel voor zich moet afwegen bij het vastleggen van het budget.
als Goede Herder hebben wij al huwelijksvieringen mogen voorgaan op het domein zelve, vlakbij het water. De locatie en de samenwerking met Meersdael is heel goed!
Hey, Mijn zus is er vorig jaar gehuwd en had klimaxs music als dj. Was zeer goed van muziek. Zij betaalden 480 euro. Leentje
Hey, wij hebben een andere dj genomen. 'Deejays' van Lokeren. Zij draaien ook regelmatig in Meersdael en zijn ook gekend met de feestzaal. Ze zijn iets goedkoper, niet veel, je betaalt bij per komend uur maar we hebben ze al veel aan het werk gezien en zijn daar zeker van dat ze ambiance kunnen brengen. Je ziet maar, van prijs scheelt het niet veel. Maar ik vind het wel belangrijk als je op voorhand je DJ wel eens hebt beziggehoord. Niet?