Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even alles op een rijtje wat kleedje betreft

  7-9-2010 10:55:00
Heykes,

Ik post dit eventjes om het van me af te schrijven...

In februari startte ik mijn zoektocht naar een kleed. Er mocht wel wat zwart aan te pas komen en ik vond mijn droomkleed. 750euro wou ik echter niet spenderen, dus vond ik via Hase een chinees met e-bay shop die dit wou maken voor 85euro!! Eens betaald laat hij me weten dat ze de rok niet met organza kunnen maken en dat het een gewone steile zwarte rok zou worden. Dan maar afgezegd en geld terug gekregen.

In allerijl op 6maart een bezoekje gebracht aan Cachet te Antwerpen en daar vond ik een mooie witte jurk. Ze was echter een maatje te klein en 10cm te kort, dus ging men een nieuwe maken. In juni nog niets gehoord dus even gebeld of ze een idee had wanneer het klaar was. Zo kon ik op zoek naar schoenen. Eind juli, begin augustus werd gezegd. Ik vond vrij snel witte pumps die meteen goed zaten en nergens knelden :)

Pas 19augustus krijg ik telefoon dat kleedje af is. We rijden naar daar (tussen het vloeren en voegen van ons appartement in). Het kleed past perfect maar is in gebroken wit. Dit is mijn grootste nachtmerrie en ik zou nog vloeken met husband en suite ook... Dan maar uit verveling (want ze waren met ons ma bezig) een grijs gepast dat meteen goed zat, maar toch niet echt mn ding. Het zou een noodzakelijk alternatief worden. De dag erop zondag, valt mijn trouwbeeld in elkaar... Ik kan de winkel pas op dinsdag bellen en zeg hen voor het wit te blijven gaan want dat ik me in het grijze niet goed voel. Spanning of het atelier witte stof zal hebben; ze komt vrijdag binnen en de vrijdag erop is het klaar... Ik moet zelf bellen en kan pas die woensdag gaan passen. Het kleed is volledig uit model, in een flutstof gemaakt die duurder zou zijn maar op voering trekt en als ik het orignele in bordeaux pas (hangt nog in winkel) besef ik dat het witte kleed amper voor een kopie kan doorgaan.

De dag erop keer ik 'sochtends terug omdat de 'naaiman' langskomt om het probleem te bespreken. Onderweg krijgen we telefoon dat hij later is en beslissen we langs de p&c te gaan om de suitekledij eens te bezien. Ik pas er een pekzwarte jurk die prachtig staat maar wat kort is (1.76m) We denken eraan ze te verlengen door met onderrokken te werken enz...

En dan is het bijna 11u... hop naar Cachet, waar we nog 30min moeten wachten op meneertje file!! Hij zou nog witte en met zwart alternatieven mebrengen en blijkt niets mee te hebben. We wijzen hem erop dat het kleed op niets meer lijkt en hij zegt me geen witte stof te hebben (WERKT VOOR BRUIDSWINKELS!!)

We bedanken de vriendelijke dame van cahcet die zelf geen kant meer uit kan en het erg spijtig voor me vindt. Ik krijg mijn voorschot terug en hop naar de p&c. Ondertussen bij Nekkertex organza gehaald in licht en donker grijs en het suitekleed is omgevormd tot een bruidsjurk. Ik haastte me vorig weekend nog om zwarte lingerie en zwarte pumps (die knellen langs alle kanten) Financieel kom ik zelfs iets duurder uit, maar het is het waard.

En het mooie is dat ik 3kilootjes lichter ben geworden door de knoop in mn maag die het kleed me bezorgde!!

Ik zal niet afsteken tegen de genodigden die dag want zwart is onze familie-kleur ;) Ik hoop alleen dat ik de moed zal vinden om te stralen... in het zwart :)

Thx om te lezen...
x Kitty

kitty
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1708


Kim
9-7-2011
 Meld misbruik7-9-2010 11:59:21

Amai wat een verhaal!
Gelukkig nog alles gevonden...
Veel plezier zaterdag.
XxX

Een fototje achteraf met je kleed zou tof zijn :D



Tina
12-2-2011
 Meld misbruik7-9-2010 13:27:11

inderdaad! zou wel leuk zijn om het resultaat te zien....


geniet van je dag!
tina



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik7-9-2010 15:16:01

geniet ervan!
ben trouwens ook in het zwart getrouwd! was super! veel toffe reacties gekregen.

x



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik7-9-2010 16:35:29

Geniet ervan. En zwart voor een trouwjurk kan zeker!
Niet iedereen staat even mooi met het traditionele wit hè.
Ik ben dit weekend in het bordeaux getrouwd en heb echt massa's complimenten gehad. Zelfs de meest traditionele oma van mijn man vond mij prachtig in mijn bordeaux kleedje.

Je zal vast en zeker stralen! Don't worry! Geniet van je dagje!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-9-2010 18:55:05

Wat een verhaal...



juta
11-9-2010
 Meld misbruik7-9-2010 21:57:08

Mega leuk om te lezen... en ik die dacht dat ik het moeilijk had om kleedje te kiezen... hahahaa
Heeel leuk!!!!! Veel plezier.... groetjes !!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info