TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Shari
11-9-2010
|
23-8-2010 18:26:03
Hey!
wij hebben deze geboekt voor over drie weken,
ik zal je daarna laten weten hoe het was :)
Je betaalt 400 euro zonder licht.
Wij komen op 750 met laser, rookmachine,..
|
|
Anneleen
28-5-2011
|
23-8-2010 20:20:43
bedankt, ik ben benieuwd.
|
|
Fabienne
4-9-2010
|
23-8-2010 22:19:53
Hoi, ik heb ze ook geboekt, mijn teller staat op 11 dagen 
Normaal zijn die heel goed, ik heb 520€ betaald, standaard lichten 2 stuks en rookmachine. Ik zal je absoluut laten weten hoe ze waren na de bruiloft! Greetz Fabienne
|
|
Evi
|
24-8-2010 15:22:00
Hoi Anneleen,
Op uw eerste vraag kan ik niet ervaren antwoorden.
Maar op uw tweede vraag kan ik dat wel, wij hebben ervaring met dj luc babbelaar hij is correct en ons feest was prima, iedereen had dezelfde mening. zijn prijs is van receptie tot einde van het feest. je vind zijn site www.dj-luc-babbelaar.be
Je moet wel op tijd reserveren om hem vast te hebben.
Groetjes,
Evi & Laurens
|
|
kris
|
24-8-2010 15:46:13
Ludwigs werk met zo'n 30 dj's....de één al wat beter als de ander.
Wil je prijzen en meer info hoe zij te werk gaan.....contacteer dan Ludwig's discobar, dan ben je zeker dat je de juiste info hebt. Het forum hier kan een hulpmiddel zijn, maar is niet echt "betrouwbaar".... en meer wil ik daar niet over zeggen (tenzij via een privébericht).
Je tweede vraag: JA er zijn nog tientallen (misschien zelfs een hondertal) dj's in Vlaanderen die een invaller hebben voor het geval ze niet kunnen komen....
Het feit "van niet te komen" kan je al vermijden door een "erkende" dj te nemen en niet zo'n goedkoop geval die in het zwart werkt... maw laat een duidelijk contract opmaken met een dj die een ondernemingsnummer heeft, dan zal die "kans" al heel wat verkleinen...
|
|
Bart
|
25-8-2010 10:20:39
Ik ben ook van oordeel dat je beter niet werkt met een dj die niet erkend is.Reden is dat je niets in handen hebt en dus niets kan bewijzen en ik kan je ook garanderen dat er bij Ludwigs verschillende "goede dj's" zitten en andere die misschien minder goed zijn maar daarom zeker niet minder waard.
Wel moet ik je vertellen dat het niet steeds de duurste zijn die erkend zijn want onder de iets minder dure zitten er ook verschillende goede dj's en misschien ook erkend zijn.
Vraag steeds naar een contract en dan zit je veilig!!!
Succes
|
|
dj LeBart
|
25-8-2010 11:29:22
Bij dj teams komt het erop neer goed te communiceren wat je verwacht, muziekstijlen die kunnen en ... die niet kunnen. Als ze jullie ter harte nemen en hun werk naar behoren doen, zullen ze een dj selecteren die het beste bij jullie wensen past, en niet diegene die meestal in die bepaalde zaal draait. Erkende dj's die bestaan niet ... er is beroepsfederatie voor dj's zoals er voor bijvoorbeeld fotografen bestaat, maar je kan idd wel iemand selecteren die met een contract of overeenkomst werkt. Eens je een mail hebt onvangen met een bevestiging heb je in principe een overeenkomst. Het niet afbellen om de een of andere reden is meer een ethische code die je jezelf als dj oplegt. Want de meeste contracten coveren tegen overmacht. Over "een vervanger" klaarstaan hebben, daar kan ik een andere boom over opzetten, maar dat ga ik niet neerpennen.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|