Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben er toch voor gekozen om eerst eens met deze mensen af te spreken. Uiteindelijk moet er toch wel een 'klik' zijn. Dit is ook de perfecte manier om te polsen naar de favo stijl van de DJ, te vragen of hij alles aan elkaar praat of enkel de muziek zn werk laat doen,.. Veel succes! Yenda
Zelf ben ik al jaren dj en heb het ook tegen het gebruik van boeken maar ik werk liever op persoonlijkheid. Langs deze weg krijg je inderdaad een persoon die je dan al dan niet zou willen als dj. Voor eender welk feest vind ik het belangrijk om op voorhand met jullie een persoonlijk gesprek te doen en zo kan je inderdaad voelen of er een soort van klik is maar eventueel een afstand tussen wat die persoon jullie kan bieden. Succes ermee, Bart
Hey, Wij zijn ook eerste eens gaan praten voor we beslist hebben : www.sonatek.be Ik heb verder ook goede referenties gevonden op dit en andere forums. Succes met je zoektocht!
Wij hebben ook eerst de dj ontmoet voor iets te tekenen! Je moet toch eerst die mens eens van naderbij horen, dan enkel aan een telefoon of via mail...
Hallo Tinneke, Neen contracten tekenen van op afstand is niet normaal, wij hebben dat in geen geval moeten doen. Onze dj luc babbelaar kwam zelf bij ons en beprak alles samen met ons, wij kregen dan een afsprakennota. Trouwens hij is een aanrader als je een dansfeest wil. Groetjes, Evi