Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau's als bedanking ouders

  6-8-2010 16:24:54
toen mijn broer getrouwd was, 4 jaar geleden hadden zijn zijn aan de ouders een groot boeket bloemen gegeven als bedanking voor alles..

maar doet iedereen dat?
En wordt dat echt gedaan??
zo cadeau's gegeven aan de ouders??

sarah
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 840


Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik6-8-2010 16:31:03

Wij gaan onze ouders een cadeau geven, ja.

Wat weet ik nog niet precies, maar zoiets als een bon om lekker te gaan eten ofzoiets waar ze plezier aan kunnen beleven. Of een ingekaderde trouwfoto. Zoiets!





Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik6-8-2010 16:37:13

Wij hebben hen (nog) niks gegeven, maar zijn van plan om ofwel een mini-fotoboekje te maken ofwel één foto in te kaderen.
We hebben er wel héél bewust voor gekozen om dat niet op het feest zelf te doen, en we hebben ook niet gespeecht.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-8-2010 16:46:14

he, wij hebben mijn vader ( de enige die nog in leven is) een attentie gegeven in de kerk.


groetjes



Anne
7-8-2009
 Meld misbruik6-8-2010 16:52:42

Persoonlijk vind ik wel dat dat erbij hoort! Het hangt er natuurlijk vanaf welke band je met je ouders hebt, maar als ze je huwelijk mee betalen, dan is dat toch het minste!
En als ze niet betalen vind ik het ook een mooi gebaar om ze in de bloemetjes te zetten, het zijn tenslotte wel je ouders!



Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik7-8-2010 7:57:53

Wij geven ook aan de ouders iets. Aan mijn schoonouders weten we het nog niet, maar mijn ouders krijgen een bongo bon om naar London te gaan en mijn broer, die mijn getuige is, krijgt een cadeau bon van zijn favoriete winkel. Mijn broer woont in de States dus grote cadeau gaan moeilijk maar hij gaat hier altijd winkelen voor kleren dus hij krijgt een bon.

Ik geef hen dat de ochtend dat we elkaar aan het klaar maken zijn. Als er dan nog traantjes vloeien, dan is de visagiste er nog, om wat bij te werken. :-)

Veel succes nog!
Ellen




joke
1-8-2009
 Meld misbruik9-8-2010 13:50:16

hey,

bij ons is het idd de gewoonte om je ouders te bedanken. wij hebben dat in de misviering met een tekstje en op de achterkant gedaan. mijn ouders hadden wel uitdrukkelijk te kennen gegeven dat ze liever niet met een grote bos bloemen in de kerk of op de feestzaal "overvallen" werden.
wij hebben hen (allevier) dan getrakteerd op een brunch in de feestzaal en met kerstmis een fotboekje gegeven met foto's voornamelijk van hun gezinnetje. we hebben hen uiteraard ook op de dag zelf en voordien mondeling bedankt, maar niet ten overstaan van iedereen.
groetjes!



Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik11-8-2010 2:04:13

Hoi

Wij gaan onze ouders zeker in de bloemetjes zetten. De moeders krijgen een mooi boeket bloemen want daar houden ze van. De vaders gaan we waarschijnlijk een drankenmandje cadeau doen. Beide ouderparen krijgen ook ons fotoalbum in mini-formaat, maar dat zal na de trouw pas zijn daarom dat we toch een kleinigheidje willen geven op de dag zelf. En natuurlijk worden ze in de ceremonie dan ook bedankt voor al de steun en liefde door de jaren heen! En volgens mij...hopen ze stiekem dat ze in de bloemetjes worden gezet!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info