Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje maken?

  6-8-2010 8:08:01
Hey iedereen,

Ik ben reeds een beetje aan het knutselen aan een misboekje, qua teksten enzo zit ik redelijk ver. Maar hoe moet mijn lay-out er uit zien? En hoe krijg ik je dat in de juiste vorm of af te drukken (rectoverso en toestanden).
Hebben jullie tips?

alvast bedankt
groetjes

Jasmina
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1626


Evie
16-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 9:22:58

Hoi Jasmina,

Ik had toen een boekje gevonden op internet. Ik heb heel die teksten aangepast naar wat wij woude en de instellingen van dat document waren zo in de afdruk vorm. Je kan dat niet pagina per pagina afdrukken want die print dat af zodat het uiteindelijk een boekje wordt. Is wel lastig als je niet zo een printer hebt die rechtstreeks rectoverso kan printen. Ik heb elke pagina op een ander blad afgedrukt eerst, en dan naar het copycenter en dat recto verso gekopieerd zodat het een echt boekje was.

Als je wil kan ik het je doormailen. Dan moet je wel uw teksten hierin knippen en plakken. Ik ben er toch ook een heel tijdje aan bezig geweest maar ben blij met het resultaat.

Groetjes Evie



inge
21-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 21:12:44

Hoi,

ik heb ook mijn misboekje zelf gemaakt, maar heb het niet te moeilijk gemaakt.
Eerst een dik doorzichtig folieblad, dan een mooi gekleurd voorblad,misboekje,dan hetzelfde gekleurd achterblad en dan weer het dikke doorzichtige folieblad .Het misboekje heb ik enkelvoudig afgedrukt, niets recto verso en ik heb alles op a4 formaat geprint...
Dan kan je perfect alles zelfs doen zonder dat het mislukt en het is mooi geworden !

Veel succes !

Groetjes
Inge



Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik7-8-2010 8:01:37

het beste maken in publisher en dan de drukker of kopietheek laten drukken en nieten zoals je wil.

de layout is natuurlijk wat knutsel werk. wij hebben er bijna 3 maand over gedaan. Natuurlijk niet iedere dag, maar alle teksten zoeken, eventueel zelf schrijven, liedjes in engels en nederlands er in getypt.

Heel veel werk maar zeer blij met het resultaat.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info