Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede kerk

  26-7-2010 12:15:24
Hallo,

Mijn verloofde en ik gaan apart de kerk binnen (dus op de traditionele manier). Nu vroeg ik me af of we dan 2 verschillende intrede liedjes moeten zoeken of tweemaal hetzelfde moeten gebruiken? Hoe doen jullie dit?

gunther
20-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 835


Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 12:37:36

Hey,

wij hebben twee aparte nummers.
Eentje waarbij mijn verloofde en de rest van de suite binnenkomt. (Forrest Gump theme)

en ééntje waar ik en mijn broer op binnenkomem. (Zij - marco borsato)

Ik zou voor twee nummer kiezen...dat weten de mensen ook van ah...nu komt de bruid. zou ook voor een gezongen nummer kiezen, dus met tekst en geen muzikaal. Dat doet de mensen ook zwijgen, omdat ze toch naar de tekst luisteren.

Uiteraard kan één nummer ook, maar is er niet zo'n duidelijk onderscheid.

Groetjes



Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 12:54:20

Wij gaan waarschijnlijk kiezen voor 1 nummer vooral om praktische redenen eigenlijk zo valt er ook geen stilte tussen de twee liedjes.

Groetjes.




joke
1-8-2009
 Meld misbruik26-7-2010 13:15:33

jeps, hier ook een instrumentaal liedje (keuze muzikanten) voor de suite en een gezongen (heb ik ooit gezegd - clouseau) voor de bruid met papa.

groetjes!

joke



Cara
7-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 13:29:45

Wij hebben 1 liedje van ongeveer 4,5minuut. Da is echt wel genoeg normaal.



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik26-7-2010 14:14:27

Wij gaan 2 liedjes nemen... Aangezien dat ik ook wil dat mijn vader me weggeeft :-)
Voor sommige klinkt da cliché, maar vind het toch nog steeds dat ietsje meer hebben :-)

Welke liedjes weten we nog niet, nog niet over nagedacht zelfs...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2010 16:27:36

Wij hadden afgelopen weekend een bevriend koppel dat trouwde en zij hadden één nummer. De suite ging binnen in de kerk. De bruidegom wachtte aan het altaar. Toen gingen alle mensen die buiten stonden te kijken binnen en toen kwam de bruid binnen met haar papa en begon de muziek. Was heel mooi, al moet ik wel zeggen dat je geen heel lied de tijd nodig hebt om naar voor te komen... Het duurde nog wel even voor het liedje gedaan was en dat was nogal lang, vond ik...
Bij ons was het zo: de hele suite (inclusief bruid met papa) ging de kerk binnen en bleef wachten in het voorportaal, de mensen die buiten stonden te kijken gingen binnen en op hun plaats zitten (ondertussen hadden wij de tijd om het trouwboekje aan de pastoor te geven) en toen iedereen zat begon de muziek en stapte de suite naar voor. Tussen mijn man en zijn mama en ik met mijn papa zat wat 'ruimte' zodat iedereen toch goed de bruid kon zien. Het liedje speelde nog even verder, maar aangezien de suite ook op die muziek binnenkwam, was dat minder lang.



Tine
28-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 18:33:06

Wij werken ook met twee liedjes. De suite komt binnen op 'Seashell', een liedje van Scala en dan kom ik naar binnen terwijl mijn jongere zus 'Voor haar' van Gene Thomas zingt.

Als ik zelf huwelijksmissen opluister, vragen de koppels vaak om tijdens het binnenkomen van de suite een instrumentaal nummer te spelen (canon van pachelbell, theme van forrest gump of theme van romeo & juliet) en dan bij het binnenkomen van de bruid iets te zingen, vaak een lievelingsnummer van de bruid of een nummer over vaders/dochters,...



avalon
20-5-2011
 Meld misbruik27-7-2010 18:50:27

Bedankt voor jullie reacties. We zullen waarschijnlijk ook voor 2 nummers gaan, maar beiden instrumentaal.
P.S.: Onze naam is veranderd omdat we beiden op deze site zitten en anders enkel de bruidegom op zijn naam kon posten. Ik ben dus wel degelijk Gunther die het topic aanmaakte ;).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info