Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inlopen schoenen een ramp

  26-7-2010 8:00:00
Hey,
Met nog 2 weken op de teller besloot ik gisteren mijn schoenen in te lopen. Ik had er gekocht van het merk Hush Puppies omdat ik daar al goede ervaringen mee had. Het zijn hakken en ok ik ben niet zo gewoon om daarop te lopen maar dat ging nog (het zijn nogal smalle schoenen vooraan dus dat drukte wel een beetje maar soit dat is normaal bij hakken). Probleem is dat ik in de zomer last heb van droge en gevoelige voeten die nogal gemakkelijk afvellen en waardoor de huid dus broos is. Na het inlopen van de schoenen had ik schaafwonden bovenop mijn tenen vermoedelijk van het wrijven tegen de binnekant van de schoen. Het is héél pijnlijk en ik moet nu dus absoluut met open schoenen lopen zodat mijn tenen kunnen genezen. Gisteren tijdens het douchen prikte het ook wel erg.
Zit nu met een dilemma. Ofwel moet ik nog vlug andere schoenen gaan zoeken (maar zie dat niet zitten eerlijk gezegd). Ofwel moet ik op de dag zelf echt al mijn tenen gaan afkleven met Compeed of iets dergelijks.
Zijn er nog dames met dat probleem of heeft er iemand tips?
groetjes,
ilse

ilse
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 2361


An
18-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 8:24:20

Hoi Ilse,

Ik heb ook steeds last van pijnlijke voeten... Das persoonlijk mijn grootste nachtmerrie voor onze trouw!
Mss kan je die laatste week voor de trouw jouw voeten dagelijks insmeren met een voetcreme, zodat ze gehydrateerd zijn en minder gevoelig zijn voor wrijving.
Als je het ziet zitten met de warmte mss ook nylonkousen dragen, dat vermindert ook de wrijving...

Veel succes!

Groetjes,
An



veerle
21-5-2011
 Meld misbruik26-7-2010 8:26:27

Hey Ilse,

Het is een oud trucje, maar toch het proberen waard, en helpt nog goed ook. Je moet een paar proppen van krantenpapier nat maken, en vooraan in je schoenen steken voor één nachtje of zo, zodanig dat je schoenen vooraan een beetje uitzetten. Doe dat zo snel mogelijk en als je tenen genezen zijn, kan je het dan nog eens proberen hé. Als dit niet helpt zou ik maar veeeeeeeel compeed in huis halen...succes Veerle



martine
25-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 8:43:14

Hoi

Wat ze vroeger ook deden is de schoenen in een plastic zak een nachtje in de diepvries zetten. Dan ze daarna een paar uur aandoen. Dan zetten de schoenen zich wat naar je voeten.

Groetjes
Martine



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik26-7-2010 8:46:24

Wat ik gedaan heb voor m'n schoenen en ik heb GEEN zere voeten gehad, strijken met je trouwschoenen aan, HELPT echt hoor!!!
U voeten zetten uit als je strijkt (door stil te blijven staan).
Succes



Sara
27-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 9:29:35

Hey Ilse,

Ik heb daar zelf ook last van als ik met de blote voeten in mijn schoenen zit.
Wanneer ik een nylon kous draag, heb ik daar weinig of geen last van.
Op onze trouw zal ik dus 3/4 kousen zoeken.

Misschien moet je eens kijken of dit wel haalbaar voor jou is.


Succes nog!




stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 9:34:10

Ik had ook een probleem met mijn schoenen. Ik heb ze dan in de diepvries gestopt en daarna er mee rond gelopen tot ze goed waren.
Deze truc heeft mij allesinds goed geholpen want ik was bijna weg achter andere schoenen en nu voelen mijn bruidschoenen heel confortabel aan, echt eens proberen!

veel succes




Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 9:44:12

Ik heb ook heel snel last van pijnlijke voeten en heb daar in het begin zelfs van wakker gelegen! Voor m'n schoenen ben ik dan speciaal naar Breda gereden en bij tsjarie hebben ze mij heel goed geholpen. Ik heb nu een schoen die vooraan niet te smal is en een hakje dat niet te hoog en stevig genoeg is. Ik heb m'n schoenen al zoveel aan gehad om eraan te wennen dat ze zelfs al bijna versleten zijn ;-) Ze knellen nu nergens meer, zitten heel comfortabel, maar dat krijg je volgens mij niet meer klaar op 2 weken... Ik ga ook wel nylonkousen dragen. Ik kan er namelijk niet tegen dat m'n voeten plakken in m'n schoenen. Als ik jou hoor, zou ik toch ook opteren om nylonkousen te dragen! Dan heb je niet zoveel wrijving tussen je huid en je schoen. En anders: toch op zoek gaan naar een schoentje met een open teen... Want vermits je zegt dat je schoenen sowieso al knellen vooraan, gaan ze dat zeker doen als je er nog een extra laag compeed gaat op doen... Succes in ieder geval!!



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik26-7-2010 9:53:37

Tsjarie in Breda heb ik ook al veel goeie commentaar over gehoord, collega van me heeft haar schoenen daar ook gekocht.
Ik ga ook een nylonkous dragen want heb hetelfde probleem, dus ik zal dan maar een mooi lingerie setje kopen met bijhorende kousen :-) dan heeft mijn ventje er ook nog iets aan :-) hihi

Succes nog!



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik26-7-2010 9:59:06

Zouden panty's niet helpen?



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 10:46:46

Hallo,

Ik heb gisteren mijn schoenen ook voor de eerste keer aagedaan, tijdens het strijken. Ik heb geen gevoelige voeten, maar ik had toch ook last van mijn tenen met de spitse tippen... Ik wou ze eerst niet in de diepvries steken, maar ga het mss toch overwegen. Ik heb in de tippen al zakdoekjes gestoken zodat ik niet kan doorschuiven, maar ik weet niet of dit voldoende zal zijn. Ik ga ze misschien nog eerst eens met kousjes proberen. Ik ga op de dag zelf geen kousjes dragen, maar voor ze in te lopen is het misschien toch een goed idee.

Succes
Annelies



Ann
6-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 10:47:06

Hey,

ik heb in de Torfs bij ons een spuitbus gekocht die je voet omhult met 'zijde' Het is echt zalig om dan met je blote voeten in de schoenen te zitten. Het is net alsof je een nylonkous aanhebt maar toch ...

Ik heb mijn schoenen ook aangedaan om te strijken en af en toe thuis een dansje te zetten met mijn zoontje. Hij vond het super dat mama nu al kon dansen met haar mooie schoenen.

Nog anderhalve week en ik ben er!!!

Groetjes
Ann



sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 11:08:12

er bestaat ook iets van compeed als alle trucjes niet helpen het ziet er uit al slippen balsem je smeert het op de drukpuntten of waar je wondjes krijgt dat legt een film over je huid zodat het gelijk plakkers zijn maar geen kat ze ziet . Ik strijk al een maand met mijn schoenen aan en dit helpt inderdaad ook . succes



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik26-7-2010 11:26:22

Hey,

Al die tips gaan mij ook kunnen helpen. Ik heb nog wel even tijd, maar ga toch eens van start om ze in te lopen. Ik ga denk ik beginnen met ze aan te doen tijdens het strijken!

grtjes



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 11:35:31

hey,
ik heb bij de schoenmaker een busje gekocht en dat heeft mijn schoenen volledig open gezet! ben dat vrijdag gaan halen en ben zaterdag getrouwd en moet zeggen heb geen last gehad had nu ook wel nylonkousen aan want met blote voeten, nee dat lukt niet zeker niet als ze beginnen te zweten dan is het om zeep dan krijg je dus die wrijving!
grtjs jessie




Els
12-6-2010
 Meld misbruik26-7-2010 15:08:36

Ik heb ook zeer snel last van pijnlijke voeten en openliggende tenen. Ik heb mijn schoenen vooraf geregeld gedragen met een dunne sok, geen zicht, maar het hielp het beste van al. Natte doeken en in de diepvries steken hielp bij mij niet. De dag van de trouw heb ik mijn tenen preventief "ingepakt" met plakkers en heb de dag zonder één probleem doorstaan. Ik heb mijn schoenen aangehad tot 4 uur 's morgens zonder één probleem.
Grtjs, Els



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 15:21:32

Hey dames,

allemaal heel hard bedankt voor de tips, ik ga ze denk ik allemaal combineren wat wil zeggen dat ik nog veel ga moeten strijken met sokken aan en ik ga mij veel compeed aanschaffen en mijn schoenen volstoppen met nat krantenpapier (diepvriezer lukt niet want die is niet groot genoeg)

ik ga sowieso ook platte sandalen meenemen om snachts te fuiven, onder zo'n lang kleed ziet toch niemand dat

groetjes,
ilse



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2010 16:35:02

Ik ben enkele weken voor onze huwelijksdag naar de voetverzorgster geweest om mijn voetjes te laten verwennen en ik heb van haar een supergoede zalf gekregen!!! Geen moment last gehad van mijn voeten en ook tot 's morgens op de dansvloer gestaan! Het is de grijze tube van Gehwöl (o.a. te verkrijgen bij Essenza). Echt een superproduct!



wendy
27-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 12:24:03

Heb je die zalf dan de dag zelf nog op je voeten gesmeerd? Ik heb hem thuis ook maar smeer hem 's avonds want hij plakt nogal heel hard als je nadien je schoenen aandoet.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info