Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste pas, was toch niet je dat :(

  15-7-2010 22:32:50
hoi bruidjes en gommetjes,

vandaag mijn eerste pas gehad, wat moet ik zeggen.
ik had een maatje 40 aan in de winkel om het te passen toen ik mijn kleedje ging kiezen, ze hebben alles ingespeld
en kwamen op een 36 uit. vandaag dus geprobeerd amai ik mag zeker niet meer verdikken.
pfffffffff, ben zelf al enkele kilootjes kwijt, gelukkig anders zou het nooit gepast hebben.
raar he, hoe dat ineens zo kan verschillen? ik was er nochtans zeker van dat er her en der toch wat ging moeten ingenomen worden. voor de rest alles ok met het kleedje, maar ik verschoot toch van de inmense sleep. het was nu al zo warm in de winkel, dat beloofd al die meters stof. ikzelf ging die wat korter doen,maar in de winkel zeiden ze dat anders de snit van het kleed teniet ging. wat zouden jullie doen? toch op het gevoel gaan en wat laten inkorten?
het wow wow , van dat is het was er niet echt bij. had ik te hoge verwachtingen van mijn pas, of te warm, raar gevoel hoor.

valerie
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1518


MADELINE
20-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 7:50:31

als je niet echt gelukkig bent moet je niet laten afschepen. Mijn eerste pas is volledig in het niet gelopen winkels proberen een bruid wat te sussen omdat ze weten dat je bang hebt om geen kleed te hebben. Mag ik je eens vragen waar je het gekocht hebt.




Desmet
4-9-2010
 Meld misbruik16-7-2010 9:31:01

Hoi Valerie,

Ik had dit ookmn eerste pas, in mn gedachten had ik het kleed me helemaal anders voorgesteld, etc.. dan ga je met te hoge verwachtingen je eerste pas doen!
Maar dat moet je hebben hé hoge verwachtingen!
Ik had het daar ook eerlijk gezegd dat ik was teleurgesteld, maar mn tweede pas was gewoon super, ook al ging het om hetzelfde kleedje! toen zag ik dat dit echt het kleedje is waarin ik wil trouwen!
Ik hoop dus dat het voor jou ook zo loopt, maar als je de reacties hier leest ben je echt wel niet de enige hoor!
Ivm de maat, je moet ervoor zorgen dat je echt wel makkelijk zit in je kleed, let erop dat je het een ganse dag moet aandoen, en nu heb je het maar voor heel even aan.
Die dag eet en drink je ook nog veel, dus je buik kan ook nog wat uitzetten, hou hier zeker rekening mee. Heb je gevraagd om het kleed terug iets groter te maken?
Misschien heeft de naaister hier een foutje begaan, en hangt het niet van jou af?
Zorg er vooral voor dat je je die dag heel goed voelt in je kleed!!
En wanneer jij je sleep korter wil, en je hierin makkelijker zou voelen moet je dit doen, natuurlijk idd wel kijken dat het nog zou passen, maar normaal kan het toch geen probleem zijn? elk kleed kan toch met een grote of minder grote sleep zijn?
Veel succes!



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik16-7-2010 9:31:26

Dat van die sleep, hmm ik weet het niet hoor, een goeie naaister moet daar volgens mij toch iets aan kunnen doen. Welk model van kleedje heb je?
Ik wilde mijn sleep ook laten inkorten en dat was geen enkel probleem. De naaister heeft de sleep in verschillende lengtes gelegd tot we de ideale lengte vonden.
Laat je niet afschepen! Je betaalt waarschijnlijk veel geld voor dat kleed en je mag dus echt wel eisen dat het 100% is zoals jij het wilt.



Christel
24-7-2010
 Meld misbruik16-7-2010 9:54:26

Van die sleep ben ik wel akkoord met Lieve. Allé, ge betaalt genoeg en in principe moeten inderdaad die naaisters maar goed genoeg zijn dat ze die sleep kunnen veranderen zonder dat de snit van het kleed verandert! Daarvoor zijn ze toch naaisters?
Ik was ook niet heel tevreden na mijn eerste pas hoor, dan mijn tweede pas gedaan met proefkapsel: toen stond ik er echt 100% achter, vond het super!! Dan derde pas weer met mijn haar gewoon, weer twijfel :s dus ja uiteidenlijk die dag als alles is zoals het moet, zul je er prachtig uitzien!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-7-2010 14:26:17

Ben je ook eens gaan zitten met je jurk? Zit het dan nog gemakkelijk? Want staand is toch nog altijd een ander gevoel dan als je zit.



valerie
14-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 21:24:43

hey bruidjes,

het kleedjes is nr 74 van demetrios, en ik weet het nog altijd niet wat ik ermee moet doen.
ik ben ook niet zo heel erg groot, dus...
langs de ene kant, ik heb altijd wel gedroomd van een kleed met enkele meters achter me bij wijze van spreken maar toch denk ik eerder praktisch.
ik ga er nog een nachtje over slapen denk en nog eens terug gaan nadat de winkel uit verlof komt om her te passen;

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info