Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1e pas en het wauw gevoel?

  13-7-2010 20:59:22
Hey toekomstige bruidjes,
Ik ben vandaag voor mijn eerste pas geweest en ik moet zeggen ik was wat teleurgesteld. Mijn wauw gevoel was weg alé het gevoel van het is dat kleed. De stof vond ik precies niet alles meer..er moeten nog maar een klein aantal aanpassingen gebeuren. Hebben jullie dit ook? De twijfels die terug de kop opsteken? Pff pieker mij een beetje zot hier...
Groetjes

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1215


ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik13-7-2010 21:07:51

Oei, da's niet leuk.... Ik had wel dat wauw gevoel en heb het erna nog enkele keren aan en vind het alsmaar mooier en mooier vinden...
Ik weet dus niet goed hoe het komt.
Ik hoop dat je gevoel veranderd...
Misschien was het puur van de zenuwen?

Succes!



Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 22:23:27

Hey Ellen,

Ik had net hetzelfde gevoel. Begin juni ben ik mijn kleed voor de eerste keer gaan passen en mijn waw gevoel was ook volledig weg. Niet alleen bij mij maar ook bij men mama.. We hebben toen ook foto's genomen en hoe meer ik naar de foto's kijk hoe minder mooi ik mijn kleed vind. Ik zie er niet uit vind ik.. Maar ja daar is nu niets meer aan te doen. Een nieuw kleed kopen was geen optie voor mij, het is al allemaal duur genoeg hé.
Vrijdag ga ik voor mijn tweede pas en ik moet zeggen dat ik er niet naar uitkijk...

Maarja het belangrijkste is dat ik ga trouwen met de man van mijn dromen :-)




kitty
11-9-2010
 Meld misbruik14-7-2010 7:35:11

Ik hou mijn hartje al vast want eind juli is mijn jurk klaar voor een eerste pas... Ik had toen gsm-foto's genomen en hoe meer ik er naar kijk hoe lelijker ik ze vindt. Hopelijk keert dat nog!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 8:18:35

Hey,
Heb hier op het forum al meer gelezen dat bruidjes ineens beginnen te twijfelen aan hun jurk, dus ik denk dat het wel normaal is hoor. Vermoedelijk heeft het met stress en onzekerheid (gaat iedereen het wel mooi vinden) te maken.
Je moet gewoon onthouden dat je destijds de jurk gekozen hebt omdat je ze mooi vond en ik kan me niet voorstellen dat die nu ineens niet meer mooi zou zijn.
Zelf had ik veel twijfels voor ik ging passen maar bij de 1e pasbeurt had ik toch terug het wauwgevoel. Ok als ik nu terug naar de fotokes kijk dan denk ik wel van ik had dat of dit nog kunnen veranderen maar het zijn maar details. Ik ben nog altijd heel gelukkig met mijn jurk en kan niet wachten tot mijn 2de pasbeurt (31/7).
Hopelijk kan de 2de pasbeurt je wel overtuigen en probeer er vooral niet te veel over te piekeren maar gewoon te genieten van het feit dat je een dag mag stralen naast je kersverse man in een ongetwijfeld héél mooi kleedje
Groetjes,
ils



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-7-2010 10:07:36

Het klinkt misschien raar, maar ik had de eerste pas meer 'n wauw-gevoel dan bij het kiezen. Klinkt niet logisch, maar toch is het zo... wellicht omdat 't bij 't kiezen niet echt mijn maat kleedje was waardoor ik 't niet juist in zijn geheel kon zien.
Gisteren tweede en laatste pas gehad, de retouches waren zalig goed gedaan en en echt... ben nog steeds erg verliefd op m'n kleed. Hiernet stiekem nog es gaan kijken!

M'n mama was de eerste keer mee gisteren, en da's ook wel leuk, omdat ze dan meteen ziet zoals het moet zijn. Klinkt eveneens raar in oren van velen, maar zou het zo opnieuw op zelfde manier doen. M'n mama die me meteen ziet als een "prinses", met de waterlanders in aantocht, was super!
Kan niet wachten om het officieel te mogen aandoen volgende week.
Wat ik wel vaker las... je mag niet voortgaan op foto's tussentijds eigenlijk, omdat niet alle retouches gedaan zijn, is 't ook op jouw foto's niet optimaal, het ziet er pas af uit, als het echt af is... Denk dat dit 'n verklaring kan zijn...

Bij het kiezen ben je er al op ingesteld dat het niet in jouw maat zal zijn. Bij eerste pas heb je 't in zo jouw standaardmaat en je verwacht er meer van, maar de retouches maken het echt 100% jouw maat... wacht maar tot het allemaal echt af is, je zal zo je 'wauw'-gevoel weer hebben! :)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2010 11:46:14

Ik had bij de eerste pas al eens mijn haar opgestoken en mijn nicht had al een proefmake-up op me gedaan. Ook had ik mijn juwelen en zo al mee. Dus ik had al meer een totaalbeeld en ik vond het geweldig! Mss bij de volgende pas ook eens proberen?



ilse
17-9-2010
 Meld misbruik15-7-2010 16:52:55

Hallo bruidjes in spe,

ik kan er van mee spreken over mijn eerste pas.
totaal overdonderd van het kleed, ik heb eigenlijk verschillende stukken van verschillende jurken gekozen in samenspraak met nicky vankets dus ik had het totaalbeeld nog niet gezien. ik schrok wel in het begin en zou eerst kunnen wenen hebben omdat dat niet hetgene was dat ik voor ogen had maar ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik zeer onzeker ben. mijn zus en haar man waren meegaan maar zij waren totaal sprakeloos van mijn kleedje dus dat heeft me min of meer wel wat gerustgesteld

ik hou mijn hartje vast voor de tweede pas

hopelijk komt het nog goed


groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info