Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijzen misboekje

  8-7-2010 12:11:58
Hallo iedereen,

Ik ben net een offerte gaan vragen voor misboekjes en schrok toch wel wat van de prijzen. Hoeveel hebben jullie ongeveer betaald en voor hoeveel stuks?

Hoeveel boekjes nemen jullie? Voorzien jullie een boekje per persoon of per 2 personen? Kan het allemaal niet goed inschatten :-)

Groetjes en alvast bedankt.

p.s. met nu minder dan een maand te gaan, beginnen de slapeloze nachten te komen.

Els
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 3152


Nancy
16-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 12:45:55

Hallo ,
Ik heb 25 boekjes gemaakt ( 1 per koppel ) . heb dit laten copieren in een copiecenter
en heb 8 euro betaald , dus da viel goed mee :-)



angela
2-10-2010
 Meld misbruik8-7-2010 12:52:44

Ik heb ze zelf ineengestoken. gewoon mijn misboekje gemaakt in Word.
Ben bij bij Ava dikker papier gaan halen voor de voor en achterkant.
En op de voorkant heb ik onze namen gezet met in het midden een tekening en vanonder de datum.
Het boekje heb ik recto verso afgedrukt en dan de het voor en achterblad toegevoegd en dan gaatjes geperforeerd met daardoor een mooi koordje.
Het is gewoon a4 formaat.
Kom aan een 116 boekjes voor totaal een 15 euro denk ik.
Heb er lang aan bezig geweest maar het was leuk.

groetjes Angela





Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik8-7-2010 13:03:33

Wij hebben de kaftjes laten drukken bij de drukker zodat de lay-out dezelfde is als van de uitnodigingen en de menu's.
De binnenkant ga ik kopieren in een kopie-center en dan ga ik zelf de boekjes in mekaar steken.
Wij voorzien 80 boekjes. We verwachten niet heel veel volk. Als we merken dat we boekjes zullen te weinig hebben, kunnen de mensen nog altijd samen kijken.



joke
1-8-2009
 Meld misbruik8-7-2010 13:26:36

hey,

wij zijn eerst prijs gaan vragen bij drukkers, maar dat sloeg ferm tegen! Gelukkig heb ik een zus die handig is met de computer, zij heeft de voorkant van ons misboekje in dezelfde stijl gemaakt als onze uitnodigingen. Mooi dikker glanspapiertje gekocht in de ava en door de printer gejaagd. Lang leve de kopieermachines en nietjesmachines van het werk.
Wij hebben proberen ongeveer uit te rekenen wie we konden verwachten in de kerk (denkend aan trouwen van andere vrienden, fam, collega's) en hebben er dan nog een 20-tal extra gemaakt. Wij hebben wel een boekje pp voorzien.

grtj!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik8-7-2010 13:45:16

Probeer eens meerdere drukkers uit, ipv slechts deze om de hoek. Ook op internet kun je goedkopere vinden, of eventueel alles zelf uitprinten via word. De volgende dag beland alles toch in de vuilbak.

mvg www.discovideo.be





Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 13:56:28

Ik schrok er ook van, voor uitnodigingen was dat echt rendabel die verschillende prijsoffertes, maar bleef het bij misboekjes belachelijk duur vinden voor wat 't uiteindelijk is.
Mooi dikker, gekleurd papier weest kopen, hebben gelukkig goede laserprinter die dus ook mooi foto op papier print. Binnenkant is sowieso maar standaardpapier en zwarte inkt.
Dan ook nog es zo'n nietjesmachine met lange arm gekocht, nog es € 23 euro..

Alles tesamen zal het me ongeveer € 50,00 kosten voor 140 boekskes (1 per persoon dus), da's 'n vierde van die zotte prijzen die ze elders vroegen.

Gelijk iemand mij ook hier de tip gaf, ga ff gezellig samenzitten met vrienden/familie en je hebt zo al die boekjes gemaakt!



ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:39:48

Idem hier hoor.
Die zotte prijzen geven wij daar niet voor hoor.
Zelf boekje gemaakt in Word en laten afdrukken bij iemand op het werk, gratis dus
Rode lintje errond om het samen te houden en klaar.
Geen foto's toegevoegd en zo, enkel zwart wit. En het klinkt misschien cru, maar bij de meeste mensen belandt dat toch in de vuilbak hoor uiteindelijk....Letterlijk weggesmeten geld dus.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-7-2010 18:02:08

Wij hebben ze laten maken in het kopiecenter: voorkant op lichtgeel - beige dikker papier: voor 150 boekjes waren wij nog geen €65 kwijt.



Véronique
31-7-2009


jessie
24-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 18:21:14

hey, wij hebben die van ons in een copiecenter laten doen 100stuks voor 43 euro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info