Terug naar overzicht
Geert van Jeep Music is beslist een aanrader: ambiance gegarandeerd. Wilfried Caen ken ik niet... Veel suc6!
hey, ik ken dan weer de andere Wilfried Caen Hij gaat bij ons Dj zijn en we hebben hem gekozen omdat mijn broer ook die had op zijn trouw. Het was dikke ambiance en hij luistert naar wat jullie vragen. Het is een zeer vriendelijke man en heeft al heel wat ervaring. Wij wilden eerst zo'n remix voor onze openingsdans en hij ging dat in elkaar steken zonder extra geld ervoor te vragen. Na een tijdje zagen we dit toch niet meer zitten en zaten we er wat mee in dat hij er niet mee kon lachen. Maar niets is minder waar, hij was zeer vriendelijk en had er alle begrip voor zijn antwoord: het is jullie openingsdans zorg dat je ervan geniet. Volgens mij kan je dus ook geen kwaad doen als je hem neemt als Dj. groetjes sharon
Wij hebben Jeep musics,een man met ervaring. Al veel goeds over gehoord. Je kan naar hem mailen.En als je beslist hem te nemen,stuurt hij een contract op en dan moet je dat terugsturen. Enkele maanden voor de trouw spreek je dan nog eens af om enkele zaken door te nemen zoals openingsdans,stijl muziek enz.
hallo ik ben de schoonzus van sharon ik zou zeggen kies ervoor die man heeft altijd een lach op zijn gezicht praat heel duidelijk is heel belangrijk!!! hij heeft je ook raad waaneer je dit of dat moet doen . hij is ook altijd optijd de muziek staat al klaar in de zaal van voor je toekomt ik heb het al anders geweten hoor ik heb hem al doorgestuurd naar 7 feesten en allemaal supper content Wij hebben zelfs nog contact met hem heb hem net foto's doorgestuurd. zaterdag had hij zelfs ons openingslied gedraaid hij wist da nog het is 5 jaar geleden. als je wil heef je e-mail en ik stuur een paar foto's je zal wel zien . van waar ben je wij van torhout groetjes cindy
Heb je nog reacties gehad over jeep musics ? Wij zouden ook eventueel in zee gaan met hen, maar we willen toch ook eens checken. Groetjes, Kristien