Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels trouwjurk

  8-6-2010 23:14:15
Hallo,


Ik begin steeds meer te twijfelen over mijn trouwjurk.
Als collega's websites afgaan of bladeren in brochures hebben ze altijd commentaar op mijn jurk en zeggen ze deze niet mooi te vinden. Ik moet me dan steeds inhouden zodat ze niets merken maar vanbinnen sterf ik...

Ik heb de jurk van Linea Raffaelli B10 set 68.
Ik begin steeds meer te twijfelen over de hals, de rechte uitsnijding vooraan en de rozen!

Zijn er nog bruidjes met deze jurk of die twijfelen aan hun keuze door opmerkingen van anderen?

imke
9-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 26 | Gelezen: 1838


Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 23:19:45

Het is een super mooi kleedje!!! Niet aan twijfelen :-)



Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 23:20:22

Een een kleedje op papier is toch nog iets anders dan als jij dat aanhebt hé.



imke
9-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 23:21:51

Ja, met die gedachte probeer ik me ook te troosten, maar als ze het blijven herhalen en blijven zeggen: khoop dat het dit niet is, dan sla je toch wel in paniek...



Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik8-6-2010 23:35:48

Het is een heel mooi kleedje! En wat anderen denken/zeggen maakt echt niet uit. JIJ moet het mooi vinden.
Maak je maar niet te veel zorgen, misschien zijn ze gewoon jaloers



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 23:36:07

Kzou proberen je er ook niet veel van aan te trekken. Jij en je partner moeten het mooi vinden. Het is inderdaad een hele mooie jurk. Maar smaken verschillen hé, je zal allicht wel gaan kijken zijn samen met iemand die je vertrouwd om haar/zijn eerlijkheid. En moest het echt niet mooi zijn of het staat je niet, dan zou die dat toch wel gezegd hebben. Laat die twijfels dus maar achterwegen... Ik ben er zeker van dat je die dag zal stralen!!!
Groetjes xxx




Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 7:16:52

Heel mooi kleed! Niet twijfelen.
Ik heb dat ook als ik mijn kleed op internet zie.
Maar ben ondertussen al 3 keer gaan passen en telkens wanneer ik het kleed aan heb dan zijn alle twijfels weg en weet ik dat goed gekozen heb!
Laat je zeker niet ompraten door de mensen.
Het is normaal dat je zo gaat twijfelen hoor. Veel succes x



eline
20-5-2011
 Meld misbruik9-6-2010 7:45:51

je zal stralen
echt een mooi kleed
niet aan twijfelen




frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-6-2010 7:46:50

He, Het is inderdaad een zeer mooi kleedje. dan nog als jij het mooi vind. We kunnen toch niet allemaal het zelfde gedacht hebben.....................
Niet twijfelen......................................



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 7:58:35

Had me even miszien van nummer en dacht: Eik! Haar collega's hebben gelijk!
Gelukkig kwam ik er achter dat het 68 was ipv .... .
Toen ik dan wel 68 zat, was de opluchting groot, want ik moest hier niet meer liegen of zwijgen, denkende: "Ocharme dat kind!".

Het is serieus geen lelijk kleed! Heb je ook al subtiel proberen vragen waarom ze dat lelijk vinden?
Ik meen het, ik vind het NIET lelijk, alleen die voile aan de zijkant is ietswat vreemd, maar dat kunnen ze altijd wel wat kant over doen...maar dan nog. Als je dat aanhebt, zegt niemand meer: wat lelijk!

Wacht maar, op die dag zullen er zelfs zijn die je complimenteren, niet wetende dat ze datzelfde kleed ooit op internet lelijk/in boekske lelijk vonden, dat wordt dan lachen voor jou. :)



Angélique
11-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 8:08:13

Dag Imke,

Niet luisteren naar al die kritiek, ze hebben allemaal ongelijk, het is een heel mooi kleed!

Ikzelf ben nog op zoek naar een kleed... hoe valt Linea Raffaeli mee qua prijs? En vallen de avondjurken beter mee van prijs dan de bruidsjurken? Ik vind er een aantal heel mooi, bvb. de B10 set 43A, maar heb wat schrik dat de prijs te hoog zal liggen.... Ik kan namelijk niet meer dan 1000 euro besteden aan een jurk :-(.

weet jij wat daar de gemiddelde prijs is van een trouwkleed?

bedankt en nog veel moed :-)



Laura
18-12-2010
 Meld misbruik9-6-2010 8:54:46

Ik vind het een prachtig kleed, echt waar!
Meningen verschillen inderdaad en twijfelen is héél normaal dat je twijfelt volgens mij. ik heb het ook ... maar als je het aanhebt en je straalt dan is het prachtig!!



imke
9-10-2010
 Meld misbruik9-6-2010 8:56:19

Hallo!


In ieder geval allemaal bedankt voor de vele reacties!
Die rozen vormen bij velen het probleem als ze het kleedje zien...

Ik ben in ieder geval toch blij dat er ook mensen zijn die het heel graag zien!
Ik had mijn mama, schoonmama en zus mee, en zij vonden het ook enorm mooi.

Ergens diep vanbinnen weet ik wel dat alleen dit kleed het juiste kleed is voor mij en dat ik het prachtig vind, maar twijfelachtig zijn is nu eenmaal 1 van mijn slechte eigenschappen! hehe...


De gemiddelde jurk van Linea kost toch wel gauw 1000-1500 euro hoor, hoewel er ook zijn die iets goedkoper zijn! Mss eens kijken ts vorige collecties?
Mijn mama, schoonmama en zus kochten suitekledij van Linea en zaten toch ook rap aan 750 - 1000 euro...



Debs
23-10-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:03:26

Hey

Gewoon even op uw tanden buiten
Is echt een mooi kleed !!
+ kleed op model zien of op uzelf is heel anders!!

Veel succes nog
Debs



Debs
23-10-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:04:40

Ik bedoel dus op uw tanden bijten ;-)

Was wat snel met versturen !!



nele
17-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:12:58

Hey Imke,

Begrijp uw reactie je wilt dat iedereen zegt van amaai dat is mooi en super en complimenten blijven geven.
Maar het nadeel is dat heel veel mensen nog steeds een idee hebben van trouwkleed moet zo en zo zijn zeker geen andere kleuren speciale versieringen enz.

Ik vind dit kleed PRACHTIG echt speciaal en die rozen maken het juist speels en niet te strak.
En je voelt je er goed in dat is het belangrijkste...
De rest is bijkomstig je wilt toch geen kleed aandoen waar jij van denkt eike en dat de rest wel zijn goedkeuring aan zou geven.

Neen meisje je zit goed!!!

xxx



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-6-2010 10:44:08

Meisje, het is u kleedje, u dag!
M'n schoonvader vond zo een prinsessenkleed nie mooit, teveel tra la la.
ik heb ook zo een kleedje en hij smolt gewoon als hij het zag!!!
Dus gewoon al om te zeggen, ...

U niet aantrekken! Die hebben nogal lef zeg!
Trouwens je moet zoiets zien als je 't aan hebt.
Als jij je er goed in voelt, is het toch ok!
Heb je die collega's uitgenodigd voor den trouw, ik hoop van niet voor u.
Als ze al 't lef hebben om zo commentaar te geven op ieamnd z'n trouwkleed!
Ik zou dat nooit durven doen, waar is de elementaire beleefdheid.



imke
9-10-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:59:11

Hallo Marieke,


Ze weten echter wel niet dat dit mijn kleed is hé.
Ze gaan gewoon uit nieuwsgierigheid op zoek naar welk kleed ik zou gekozen hebben;

Het valt wel op dat ze allemaal meer vallen voor het prinsessenkleed met sluier en diamantjes, wat dus bij mij totaal niet het geval is...

Aan iedereen in ieder geval bedankt voor de steunende woorden, ik voel me al weer wat gerustgesteld met mijn keuze!

@ Nele: je begrijpt volledig wat ik bedoel! Haha...



katty
8-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 12:18:38

Prachtig kleed !! je hebt goed gekozen twijfel daar maar niet aan wat ze ook zeggen, je zal stralen !!



Eline
31-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 12:57:57

Echt mooi kleed.
Je zal zeker stralen met deze jurk.
En laat ze maar zeggen!



Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik9-6-2010 14:22:44

ik vind het een heel mooi kleed!!
jij moet je er goed in voelen, en vn anderen moet je je niets aantrekken!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2010 14:44:57

Ik weet wat je bedoelt! Toen mijn collega's 'in de boekskes' aan het kijken waren, zeiden ze ook allemaal: "Hopelijk is het geen zeemeerminnenkleed!" Je weet wel, zo'n aansluitend kleed dat onderaan opengaat. Dat was het gelukkig niet, maar toch hing er een sfeertje van 'wat als het toch dat is?'. Mijn eigenlijke kleed (cominatie uit 2 verschillende sets) is er slechts door één iemand uitgehaald: mijn duocollega van vorig jaar! Zij heeft maar één ding gezegd en ze zat er bal op! Is ook raar, hoor!

Er is weldegelijk een verschil tussen een jurk in de boekskes en een jurk in het echt. Mijn absolute favoriet bleek mij helemaal niet te staan 'in het echt'! En mijn number one jurk had ik helemaal niet opgemerkt in de brochure van Linea! Zo zie je maar...



Angélique
11-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 15:26:13

Bedankt Imke,nu ga ik met een geruster hart daar binnengaan :-). Veel succes nog met jouw trouwjurk :-)



lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 17:58:00

Ik vond dit kleed mooi in het boekje, enkel de bloemen opzij vond ik wat raar, ik dacht dat ik er mss zwaarder ging uitzien in dit kleed. Heb het dan toch ook eens gepast in de winkel en vond het toch zeer mooi hoor!

Zeker niet twijfelen, een kleed kan er helemaal anders uitzien bij een andere persoon.




Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik9-6-2010 19:46:51

Het is een PRACHTIG kleed, echt waar! Jij moet het graag zien hé, niet je collega's. Ik ken sowieso al iemand die mijn kleed niet mooi gaat vinden, maar daar trek ik me nu absoluut niks van aan. (vond haar kleed ook ni mooi, dusja, kan gebeuren hé als je een verschillende stijl hebt, zou maar saai zijn mocht iedereen hetzelfde aandoen!



Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik9-6-2010 21:50:10

Jouw collega's denken blijkbaar niet lang na, want dan zouden ze op geen enkel kleed commentaar durven geven. Elk kleed zou het jouwe kunnen zijn en je geeft geen commentaar op iemand bruidsjurk! Je kan een andere smaak hebben, akkoord, maar dat doet er niet toe. Als je hert zelf maar super vindt! Daar draait het om.


Ik vermoed trouwens dat jouw collega's zich erg schuldig zullen voelen indien ze zich zouden herinneren wat ze gezegd hebben :) En zeker als ze jou dan zien stralen in jouw prachtige jurk ;)







Odile
7-5-2011
 Meld misbruik10-6-2010 0:30:08

Is een heel schoon kleed, en het zal je zeker goed staan anders had je het wel gehoord van degenen die mee zijn gaan uitkiezen. Trek u niets aan van anderen, het is uw dag en uw kleed en jij moet je er goed in voelen. Smaken verschillen nu eenmaal en ik weet zeker dat iedereen aangenaam verrast gaat zijn als ze u in uw kleed gaan zien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info