Terug naar overzicht
hallo wij hebben een DJ regio hoeselt, lanaken,... je kan er voor heel limburg dj's bestellen. zij hebben allemaal veel ervaring (dj kurt cd shop) het kost 450euro voor de volledige avond, met alles op en aan, installatie, ceremoniemuziek etc veel succes
Wij hebben een Dj uit Genk - Héél toffe kerel, hij heeft al heel wat feesten in de familie gedaan en zorgt echt voor ambiance en sfeer !!!! Dj Pino Mocht je zijn gegevens willen laat maar weten... prijs die wij betalen = 375 euro alles erop en eraan.... Grtjs en succes
Wij hebben ook Kurt vanuit het eerste berichtje. Veel goede dingen van gehoord maar moeten het zelf nog afwachten natuurlijk :-)
Wij hadden Kurt's Team geboekt op 29 mei & ik zou hem eigenlijk niet aanraden! Kurt zelf is heel plezant, maar de dag zelf was het iemand anders, die eigenlijk weinig rekening hield met onze doorgegeven smaak. We moesten de hele tijd gaan zeggen wat we wilden & wat niet goed was & dat was toch niet dat. Sommige aanvragnummers wilde hij zelfs niet spelen. Ik zou hen niet meer boeken, maar ze hebben het geluk huis DJ te zijn op een aantal plaatsen.
hoi hoi allemaal, bedankt voor de tips!!! Nu hebben we al een beter idee natuurlijk!
Wij zijn ook van plan om Dj Kurt te boeken? Ik zie hier wel nogal verdeelde meningen, Karmen bv? Zijn er nog personen die Dj Kurt geboekt hebben? Hier ervaring mee hebben? Dan zou ik dit graag willen weten, want een Dj, maakt toch voor een groot deel het feest! :D Xxx