Terug naar overzicht
hey natalie je bedoeld een DJ?? Mario Van Vooren 0475530789 heb zen email ook maar hij heeft liever dat je hem een belleke heeft. wij hebben hem voor onze trouw in oktober. 20/10/2010 prijs ligt er aan hoe lang hij moet draaien, bij ons draait em van 18u tot 01u snachts. een kleine 7 uur. bij vrienden van ons heeft hij van 's avonds tot smorgens half 7 gedraaid bij hen een 450 € als ik me niet vergis. heeft zen eigen materiaal
Mario komt ook bij ons draaien! Hij is echt super goed! Past zich heel goed aan aan het publiek en kan echt ambiance maken! Maar vrees er voor dat hij zich op een relatief korte tijd kan vrijmaken... Veel succes!
Dag Nathalie, Ik ben nog vrij op vrijdag 2 juli 2010. Zaterdag 31 juli 2010 draai ik daar ook het trouwfeest van Ellen & Johan. Groetjes DJ Thierry Heldenbergh
kijk eens bij pollvanghent.be, wij nemen deze ook voor ons trouwfeest volgend jaar. Zeer goede commentaren over gehoord.
Wij hebben ook een DJ van het bedrijf Poll Van Ghent. Is van Harelbeke, wij betalen 450 euro vanaf 19u tot einde feest.
Beste Nathalie, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg Dierk Van Paemelen