Terug naar overzicht
hey,mijn schoonbroer is daar vorig jaar ook getrouwd! zijn feest was toch heel goed, hij had ook dj patrick, hij wist hoe hij iedereen moest in gang krijgen en houden! en dat is toch belangrijk!grtjs jessie
hey Marijke mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs ooit was ik op een huwelijksfeest in Salons de Romree en heeft hij daar gespeelt, dus bent U niet gebonden aan een huis Dj hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek. heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs ooit was ik op een huwelijksfeest in Salons de Romree en heeft hij daar gespeelt, dus bent U niet gebonden aan een huis Dj
hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek.
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine