Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey, Wij dansen op Islands van The XX Groetjes
Wij dansen op Because You Loved me van Celine Dion. Dit was het liedje waarop we 11 jaar geleden de eerste keer op gedanst hebben. En eigenlijk altijd al ons liedje is geweest. We hebben nog de cd's beluisterd van de mooiste openingdansen maar houden ons toch op dit liedje. Je moet een liedje nemen dat je zegt van dit is van ons. Dat ergens een betekenis heeft voor jullie. groetjes
Wij dansen op I don't know mutch van Aaron Neville en Linda Ronstadt Wij hebben helemaal geen liedje zoals de meesten, dit hebben we eens op de radio gehoord, en vonden het allebei heel passend en mooi!
Hallo, Dirty Dancing - I had the time of my life Glenn Medeiros - Nothing's gonne change my love for you Gwen
Wij hebben ook niet echt een liedje waarvan we zeggen dat is nu "ons liedje" se... Wij hebben gekozen voor Leona Lewis - A moment like this! Echt een super mooi liedje, ik krijg nu al elke keer een krop in men keel als ik het hoor. Wat zal het dan zijn de dag zelf ! Dorien
Wij hadden 'nothing else matters' van Metallica. Mijn ventje hoort graag zulke muziek en hij had liever een liedje van een rockgroep dan een gewone klassieke plaat Eerst wilden wij 'bed of roses' te nemen maar op het laatste moment nog van gedacht veranderd
Il Divo, Every time I look at you, gewoon omdat we het zo'n schitterend nummer vinden
fiogf49gjkf0dWij hebben na lang twijfelen de knoop doorgehakt en het is hungry eyes uit dirty dancing geworden. We waren nog aant twijfelen met you'll be in my heart van Phil Collins. Groetjes
SHANIA TWAIN: FROM THIS MOMENT
fiogf49gjkf0dSHANIA TWAIN: FROM THIS MOMENT
fiogf49gjkf0dHier is er ook nog enorme twijfel over. We hebben ook geen liedje van ons samen dus nu ligt er een briefje op een tafeltje waar ieder zijn liedjes bij aanvult.
Bij ons wordt het 3T met I need you
Wij hadden Chasing Cars van Snow Patrol! heel veel leuke recaties op gekregen omdat je die blijkbaar niet vaak hoort als openingsdans. We krijgen nu nog steeds kippevel als we het horen :-) Groetjes,
hey,wij beginnen met heaven van dj sammy (slow versie) dit stopt dan en dan gaan wij over naar i've had the time of my life van dirty dancing waarvoor wij nu naar de danschool gaan voor het dansje helemaal te kennen!grtjs jessie
Have you ever been in love van Celine Dion. Je moet inderdaad een liedje kiezen waar je allebei iets aan hebt. Er is vast en zeker een liedje waarop je als koppel met plezier aan terugdenkt. Grtzzz Christophe
objection van shakira
fiogf49gjkf0dHey Nathalie, Wij kozen voor Ozark Henry- Indian Summer. Groetjes en veel succes!
fiogf49gjkf0dWij kiezen voor Lonestar - amazed!
fiogf49gjkf0dmichael bubblé - sway
fiogf49gjkf0dwij kiezen voor 'I don't wanne miss a thing' van Aerosmith.
fiogf49gjkf0dBij ons wordt het ik heb je lief van Paul de Leeuw.
fiogf49gjkf0dWe twijfelen nog tussen Dolly Parton (You are) en Il Divo (Hasta mi final). Het zijn alletwee speciale nummers voor ons. Maar we hebben nog effe tijd om te beslissen.
Wij kiezen voor de klassieker 'Wonderfull tonight van eric Clapton'!!