Terug naar overzicht
Wij hadden hem op ons trouwfeest. Hij was gewoon super. We hadden hem al eens gehoord op een verjaardagsfeest bij vrienden en waren toen direct verkocht. Op voorhand hebben we eens met hem samengezeten en het klikte direct. Hij luisterde echt naar onze wensen en we mochten hem lijstjes geven met wat zeker wel en wat absoluut niet en hij heeft hier heel veel rekening mee gehouden. Dit was voor ons echt belangrijk. En het belangrijkste is dat zijn prijs ook heel goed meevalt. Kenissen van ons moesten een paar honderd euro meer betalen voor de dj op hun trouw en er was bijlange zoveel ambiance niet. Bij ons heeft de dansvloer geen moment leeg geweest. Veel succes! Groetjes Mieke
Hey, wij hebben hem geboekt voor ons feest in September. Heel vriendelijke mensen. En met de leuke feedback van Mieke zie ik het nog meer zitten! Groetjes,
Hallo Wij hadden hem ook voor onze trouw en het was echt een geslaagd feest. Hij houdt echt rekening met wat je als koppel wil. Wij hebben ons echt goed geamuseerd en zoals Mieke hierboven al zei, was onze dansvloer ook geen moment leeg. groetjes
En wie was er dan DJ? De eigenaar? Of werken er meerdere onder hem ?
De eigenaar (Pieter) is dj en zijn vrouw helpt waar nodig. Het zijn echt hele vriendelijke mensen. Ik heb wel al gehoord dat als de eigenaar niet kan, hij nog met iemand samenwerkt. Die man heb ik ook al gehoord en toen was de sfeer ook heel goed. Maar meestal is het de eigenaar. Je kan ook altijd eens vrijblijvend een afspraak bij hen maken. Ze leggen je dan alles uit over de manier waarop ze werken en ze pushen je echt niet om direct te beslissen. Bij ons heeft het niet lang geduurd hoor voor we en beslissing namen. Toen we bij hen thuis vertrokken was de keuze al gemaakt. Het klikte meteen. groetjes Liene
TIP: Bij verdere navraag moet je hier erg oppassen want het is mogelijk dat een persoon meerdere accounts kan aanmaken maar onder een andere naam en zo gratis reclame maakt. betrouwbaar niet? Zoals ik reeds gezegd heb pols naar referenties bij vaste waarden zoals feestzalen waar er wekelijks huwelijken plaatsvinden.