Terug naar overzicht
Je kan beroep doen op Ludwigs Discobar te Schellebelle
DJ Marc Dooms is van Dendermonde en full time DJ met discobar www.marcdooms.be
Mijn partner speelt doet ook discobar. Heeft een hele resem liedjes waar hij alle publiek kan mee tevreden stellen. Hij doet dit puur als hobby maar heeft wel zijn volledige apparatuur. Vorig jaar heeft hij op een vriend zijn trouwfeest ook gespeeld en was ambi tot en met. Jaarlijks moet hij ook op een paar kermissen gaan spelen. Kan altijd eens komen kijken als je wilt. En de prijs valt ook héél goed mee! Als je graag wat meer info hebt moet je maar eens mailen: katrien.deman2@telenet.be
wij zijn ook van dendermonde en hebben eerst ludwigs discobar bezocht, maar vonden die te onpersoonlijk. op aanraden van onze zaal hebben we dan DJ Lieven gecontacteerd (heeft voor Q-music gedraaid of draait er nog voor) en dat voel je dan wel in de prijs. Helaaas kon Lieven niet bij ons draaien, hij was reeds volzet op die dag en dus hebben we via Lieven eigenlijk zijn "meester" van vroeger (de persoon die hem opleidde) gecontacteerd: ROger Ballegeer van Sint-Niklaas. Hij is iets ouder, maar heeft net daarom ook goede ideeën omtrent een zeer gevarieerd publiek. Wij zitten met oudjes (65 plus), een troep 40ers, een troep 30ers en een troep 20ers..wij moeten nog 16 dagen wachten om te zien of hij t echt even goed doet als ik de indruk heb, maar ik heb er alle vertrouwen in!!!
@ Monica: Laat je mij na je trouwfeest even weten hoe het was? Kan je mij ook alvast hun contact gegevens bezorgen? Van Lieven en Roger Ballegeer. Alvast bedankt en veel succes voor je huwelijk!
Beste Femke, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be, neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg Dierk Van Paemelen
jan van gaever -> draaide vroeger in zenith en ook in t fabriek en de 30 plus party
Beste, voor een vrijblijvende offerte mag je steeds mailen naar frank.coppens1@skynet.be (DJ FRANK) omgeving Aalst