TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
7-5-2010
|
30-4-2010 12:15:12
ik ben een keer of 6 onder de zonnebank geweest om mijn winterwit kwijt te geraken. Ik zou schrik hebben voor een fake bruin kleurtje en afgaan als ik me zou laten bruin spuiten ;-)
|
|
angela
2-10-2010
|
30-4-2010 12:38:11
Ik ga toch ook onder de zonnebank gaan hoor. heb toch een beetje schrik van dat bruin laten spuiten. groetjes Angela
|
|
Ellen
26-6-2010
|
30-4-2010 13:18:56
Hey Peggy,
Ook toevallig dat we op dezelfde dag trouwen en ik ben van oud-turnhout, moet lukken haha! Ik ga toch ook naar de zonnebank gaan, ga volgende week of de week erop starten. Ik ga daar in de patersstraat gaan, kontrast denk ik dat het noemt. Daar ben ik vroeger ook al geweest en heel content van. Ik heb een lichte huid en wordt heel moeilijk bruin, dus we zullen zien! Want voor dat spuiten heb ik ook wat schrik, gaat blijkbaar ook af op je kleren en stel dat het heel warm is en ik begin misschien te zweten en je ziet onder mijn oksels bruin op mijn kleed ofzo. Ik neem maar geen risico, dan maar wat bleker. Nog veel succes met je keuze en met de voorbereidingen voor je grote dag
groetjes ellen!
|
|
Gwen
14-5-2010
|
30-4-2010 14:40:24
Ik raad het ook niet echt aan, best onder de zonnebank gaan!
Gwen
|
|
dana
21-8-2010
|
30-4-2010 14:55:26
hey,
Ik heb mij een paar keer bruin laten spuiten, mooie kleur maar mijn handen waren altijd een ramp (hangt echt af van persoon tot persoon).
Ik ga ook zonnebanken hopelijk krijg ik wat kleur (ben blond dus.)
Met bruin laten spuiten moet je ook oppassen voor zweten enzo.
Groetjes Dana
|
|
Sofie
16-7-2010
|
30-4-2010 16:23:12
Hey
Ik ga mij wel laten bruin spuiten. Ik ben blond en bruin helemaal niet. Ook niet onder de zonnebank.
Ga nu al sinds april onder de zonnebank en je ziet er nog niks van.
2 jaar geleden hetzelfde meegemaakt maar dan voor de trouw van mijn broer.
Toen was ik wel tevreden over het bruin spuiten en het ging niet af bij mij. Dus dit jaar probeer ik het eerst nog eens op voorhand (want heb een nieuw adres) net voor ik mijn kleed nog eens ga passen.
En daarna opnieuw maar dan voor de trouw (16 juli).
Veel succes met je keuze
groetjes
Sofie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
30-4-2010 17:12:38
Je bent momenteel nog op tijd (al zou ik niet te lang meer wachten) om beide eens te testen! Maak zo snel mogelijk een afspraak bij iemand waar je je kan laten 'bruin spuiten'. Bekijk het resultaat en is het ok, dan kan je het voor je trouwdag opnieuw doen en zo niet, kan je beginnen met een zonnebankkuur.
|
|
kimberly
3-12-2010
|
30-4-2010 21:50:23
ja het is dus zo dat het ook wel compleet kan mislukken, en dan moet je geluk hebben dat de kleur nog bijgewerkt kan worden met zonnebank.. ikzelf zou het nooit doen, maar das ieder zijn keus.. Ik zou dan liever elke week 2 a 3 keer onder de zonnebank gaan, en dat is nog ontspannend ook, en ondertussen kan je nog nadenken over verschillende dingen..
waaraan je miss nog niet gedacht hebt groetjes kim X
|
|
Sarah
28-8-2010
|
1-5-2010 7:51:39
Ik zou me nooit laten bruin spuiten. Ik zou het vreselijk vinden als de kleur zou afgaan, en met een trouwjurk zie je dat nog eens eens zo goed! Voor hetzelfde geld gebeurd dat niet, natuurlijk, maar ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen. Zonnebank-bruin is denk ik toch ook iets natuurlijker dan gespoten bruin... Maar daar zal iedereen wel zijn eigen mening over hebben :)
|
|
Ellis
19-6-2010
|
1-5-2010 18:48:55
Hallo,
Bij mij helpt zonnebank helaas niet en heb mij vorige weeks dan maar als proef laten bruin spuiten.
De kleur was wel mooi, een beetje vlekkerig in mijn gezicht maar zou nog bijgewerkt kunnen worden door de visagiste, maar ik kreeg de dag erna overal jeuk op mijn gezicht en in hals en had rode vlekken zoals een soort eczeem, ik had dus een allergische reactie op het product.
Ik zou toch zeker ruim op voorhand dit bruin spuiten minstens eens 2x testen want het is toch belangrijk hé!
Jammer genoeg zal ik een wit bruidje blijven... :-(
Veel succes nog in ieder geval!
|
|
inge
15-4-2011
|
2-5-2010 21:34:11
Ik ben allergisch aan de zon en bruin helemaal nooit. Plots bruin zijn zou gewoon niet meer 'ik' zijn. Een lelieblanke bruid dus. In de middeleeuwen was dat trouwens een teken van adel. Neh.
|
|
lisa
17-7-2010
|
5-5-2010 15:01:04
Ik heb mij 5 jaar geleden eens bruin laten spuiten voor een belangrijk galabal.
Ik was er zeer tevreden van en ben daarom ook weer aan het twijfelen om het voor onze trouw terug te doen.
In de zaak waar ik het heb laten doen, ukkel - brussel, hebben ze me toen ook goed geinformeerd over hoe het zou gaan, wat je wel/niet mag doen tijdens en erna.
Zo zeiden ze ook dat je het zeker een week op voorhand moet laten doen, zodat je zeker geen kleurafscheiding op uw kleding meer hebt.
Ook hoort zo'n centrum de teint die ze sprayen aan te passen aan uw huidtype, zodat je er niet te onnatuurlijk bruin vanonder komt.
De teint wordt zowieso over 24u na het opsprayen nog donkerder ;)
Wel succes met je beslissing!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|