TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
andy
|
30-4-2010 18:21:42
Beste,
Misschien eens kijken naar de gebruiksvoorwaarden??
vriendelijke groeten
|
|
kris
|
30-4-2010 23:35:40
tjonge tjonge, ik lig hier in een deuk!
lachwekkend!
die gaat het hier es regelen se!
Allé, mensen als jullie een onvergetelijke feest wil, moet je zeker onze plezante dj in utrecht contacteren....of het onvergetelijk in de positieve zin of in de negatieve zin zal zijn, is nog maar de vraag!!
Mediatrends, jullie zijn hier goed bezig! Doe zo verder. Echt geloofwaardig is het forum al een tijdje niet meer!
|
|
Geert
|
4-5-2010 1:09:10
Beste Collega DJ,
Als je nog student bent, neem ik dan ook aan dat je nog vrij jong bent, nog niet zo veel ervaring hebt, laat staan reeds een ruim netwerk van ervaren collega's hebt leren kennen en kan ik mij ook niet vinden in enkele van jou stellingen.
Net als verschillende van mijn collega's met wel een ruime ervaring word ik in verschillende zalen gevraagd als "vaste DJ". Waarom doen deze zalen dit denk je? Omdat zij weten dat wanneer wij een feest muzikaal opluisteren dit een geslaagd feest zal zijn waarover nagepraat wordt; om te vermijden dat een schoolgaande puber een feest en een jarenlange opgebouwde reputatie komt verknallen met hun illegale muziek omdat er dan gesproken wordt van: "Weet je nog dat feest in zaal X, dat was toch slecht." Daarom willen zalen geen risico's nemen en werken zij met "vaste DJ's, en ik ben trots om daarbij te horen.
|
|
LeBart
|
4-5-2010 8:04:54
Geert, je had al lang gezien moeten hebben dat collega Rens reeds verwijderd is, bovendien is hij van Utrecht, ik denk dat geen enkel Belgisch koppel Rens zou boeken. Niet in het minst door de verschillen in de Nederlandse en de Belgische feestcultuur. Maar je stellingen gaan evenzeer kort door de bocht. Er is niemand die hoort dat een dj illegale muziek draait. Of het ethisch aanvaardbaar is dat je een centje bijverdient door het draaien van muziek die je gecopieerd hebt dat is een heel andere discussie en dat het frustrerend is voor ons djs die wekelijks in de platenwinkel staat of de nieuwste mp3s op itunes koopt daar kan ik ook inkomen. Dat iemand die 2 jaar draait minder ervaring heeft dan iemand die 10 jaar draait daar kijkt niemand van op, maar jij en ik zijn ook ergens begonnen, je was niet direct huisdj in verscheidene zaken, ook wij zijn trouwfeestmatig ontmaagd als dj ... als je het met wat je nu weet opnieuw kon doen zou je het anders doen, maar het zal niet rotslecht geweest zijn anders had je waarschijnlijk geen 2e boeking gekregen.
"Daarom willen zalen geen risico's nemen en werken zij met vaste DJ's" dat is een mes dat langs 2 kanten snijdt. Als een van de huisdjs niet kan opleveren wat de klant vraagt en de mist in gaat dan is de reputatie van de zaal en al hun huisdjs geschaad. Daarom dat de meesten een dj voorstellen maar in the end de keuze bij de klant laten.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|