TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
14-11-2009
|
29-4-2010 8:51:50
Hey
wij hebben hem al horen spelen op een trouwfeest en hij is niet slecht, maar wij hebben gekozen voor Pieter van Sonatek uit Zwevegem. We hadden hem ook al horen draaien bij vrienden en we waren direct verkocht. Hij is superklantvriendelijk en probeert echt zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de klanten en we hadden den indruk dat dit met sound delight niet zo was. Pieter heeft van ons trouwfeest een superfeest gemaakt. De dansvloer heeft constant vol gestaan en het was echt onbeschrijfelijk. Hij is ook een stuk goedkoper dan sound delight, maar dit doet echt niets af aan de kwaliteit. Hij heeft ook een website: www.sonatek.be
Veel succes bij de zoektocht
|
|
Michiel
|
12-5-2010 0:22:48
lijkt eerder twijfelachtig hier van persoon die reageert. Trouwens hoe weet jij de prijs van horen spelen? en klantvriendelijk als je zelf niet in contact gekomen bent ermee maar van horen spelen?... Dit zegt genoeg denk ik.
niet slecht? daardoor waarschijnlijk dat verschillende hoogstaande feestzalen mij hebben als huis dj, voor referenties kun je gerust bellen naar de betreffende feestzalen. Dit zijn geen loze woorden zoals hierboven, dan kunnen jullie zelf nagaan hoe "niet slecht" ik wel zou zijn?!
ik draai wekelijks huwelijken en personeelsfeesten waaronder hoogstaande bedrijven voor namen en referenties zie mijn site of neem contact.
dit zegt genoeg, het is beter om rechtstreeks contact op te nemen met mij in het vervolg zodoende je juiste referenties en info bekomt. kgeef je dan een 20 tal hoogstaande referenties waar je gerust naar mag bellen. .
hierbij ook volgende onderstaande gebruiksovereenkomst indachtig zijn alvorens te reageren:
...Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!...
|
|
Michiel
|
12-5-2010 1:20:27
Eline,
goede tip verifieer eens mijn referenties, bel gerust naar de betrokken feestzalen & jarenlange klanten(grote bedrijven) van mij.
Neem vervolgens eens contact met Pieter van Sonatek en vraag eens naar zijn referenties en bel hen ook even op als dat kan.
Zo heb je een neutrale en objectieve commentaar. die waarschijnlijk "net iets" correcter zal zijn dan bovenstaande, daar feestzalen en bedrijven alvast veel dj's de reveu zien voorbijkomen en horen en ze wellicht ook niet lichtzinnig uitgaan over wie ze aanraden als huis dj, zij hebben ook een naam hoog te houden. 
mvg Michiel
|
|
Mieke
14-11-2009
|
12-5-2010 12:03:36
hallo
Ik dacht dat Eline gewoon de persoonlijke ervaring van mensen vraagt. Deze heb ik gegeven. Dit niet met de bedoeling van iemand zwart te maken of laster. Ik denk ook niet dat dit van mijn reactie kan gezegd worden. Wij hadden nu eenmaal dit gevoel. Sorry als ik jou daarmee beledigd heb hoor. Maar dit forum dient toch om ervaringen uit te wissel of niet soms?
Ik hou Eline toch ook niet tegen om met jou contact op te nemen? Ik dacht dat we in een land leven waarin ieder zijn menig mag zeggen.
Mijn excuses als je jezelf daarmee beledigd voelt.
Groetjes
Mieke
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|