Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!! Laatste pasbeurt en kleed is verprutst!

  18-4-2010 1:30:04
Hallo allemaal,

Het moet me even van het hart! Vandaag had ik normaal m'n laatste pasbeurt en ik keek er dan ook heel erg naar uit! Bij m'n vorige pasbeurt was m'n kleedje nagenoeg perfect in orde, enkel de buste moest een heel klein beetje ingenomen worden en de elastiekjes achteraan moesten iets dichter bij de knoopjes gezet worden. Toen ik het kleed vandaag nog maar aantrok, voelde ik al dat er iets niet klopte. Blijkt dus dat ze de knoopjes verder van de elastiekjes gezet hebben, ipv korter bij, waardoor heel de rits bloot ligt en de elastiekjes zelfs niet meer over de knoopjes kunnen getrokken worden! Bovendien hebben ze het kleedje onderaan versmald, waardoor de rits gewoon losscheurt en vanboven verbreed, zodat ik in plaats van 1 cm opening nu m'n hele hand erin kan steken!!! Ik ben echt om gek te worden!!! Heel het model is veranderd en ik durf zo echt niet buiten te komen! Men kon in de winkel ook geen antwoord geven op de vraag of er een stuk stof was weggeknipt, als dat het geval is, dan komt het echt niet meer goed want dan blijft die rits dus verder scheuren. Ik weet echt niet wat ik moet doen!!! Heb m'n kleedje in augustus besteld om zeker op tijd te zijn en nu, 4 weken voor de trouw, weet ik niet eens of ik het uberhaupt kan aandoen! Als iemand tips heeft om deze situatie aan te pakken, shoot!


Een radeloze en superverdrietige bruid...


Sara
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1427


ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik18-4-2010 7:05:09

Hey, da moet verschrikkelijk zijn! Maar nog niet te hard panikeren hé!
Ik zou sowieso naar de winkel gaan en mijn gedacht zeggen, laat u nie afschepen!
Som alles wat niet ok is op en zeg dat ze het op de een of andere manier moeten goedmaken.

Een kleed kost al geld genoeg en de klant is koning dus ze gaan toch iets moeten doen!
Veel succes en hou ons op de hoogte hé!

groetjes




Els
17-7-2010
 Meld misbruik18-4-2010 8:57:16

Amai, ik zou er ook niet goed van zijn!!! In welke winkel is dat?

Heel veel sterkte!!!



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik18-4-2010 10:21:16

Amai dit is echt schandalig! Maak u maar goed kwaad en eis dat ze dit binnen de week in orde brengen, dit kan echt niet. Ben ook wel benieuwd welke winkel, hoop niet die vanwaar mijn kleed komt.
Hopelijk komt het in orde!!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-4-2010 13:40:07

Dit is écht niet leuk!!! Zeker omdat je bij de vorige pas wel een goed gevoel had. Ik zou het er zeker ook niet bij laten hoor. Laat ze er spoed achter zetten, zodat je gauw opnieuw kunt passen! 4 weken is nog wel eventjes, dan zouden ze toch nog wel iets moeten kunnen doen!
Kop op en hou ons op de hoogte!



Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik18-4-2010 15:28:57

Je zeker niet laten afwimpelen, zeggen wat je wil dat ze veranderen en er op staan dat het met spoed zal gebeuren.... Je moet het toch ook nog kunnen passen voor je ermee akkoord gaat dat het goed is.! Ben trouwens ook benieuwd naar de winkel... (had al zo'n "nachtmerrie" gehad over mijn jurk :s)
Vind het heel jammer voor je en hoop dat ze het snel in orde kunnen brengen, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden!!

Veel sterkte en succes!!!



Toyah
15-1-2011
 Meld misbruik19-4-2010 12:44:42

oh, zo erg!! :(
ik heb er ergens wel goeie hoop in dat het goed komt! geen enkele winkel kan zich zo een slechte reclame veroorloven. Ik ga er dus vanuit dat ze alles op alles zullen zetten opdat ze achteraf een tevreden klant hebben!
ik weet het is makkelijk praten, maar probeer je er niet te druk in te maken. het is een fout van de winkel, niet van jouw! zij moeten het maar zien op te lossen of een alternatief vinden!
hou je goed!




Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 12:46:13

Dat is inderdaad niet leuk maar ik zou naar de winkel gaan en er niet buiten gaan tot je een goede oplsosing hebt !

Veel sterkte alvast.

Gwen



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 13:25:02

Hey Sara,
Dat je niet meer buiten durft te komen, kan ik geloven ! En dat moet je ook zeker niet doen als het niet goed is ! Maar toen je aan het passen was, heeft men dat in de winkel toch ook gezien dat er een aantal zaken helemààl niet meer klopte ? Of niet ? Wat hebben de verkoopsters er zelf over gezegd toen ze het resultaat zagen ? ZO blind kunnen ze toch niet geweest zijn ? Ik begrijp niet goed wat er juist gebeurd is... Hoedanook, je moet ze wel voor hun verantwoordelijkheden stellen en zeggen dat, als er geen schadevergoeding komt of heel rap een andere -gratis- oplossing, je naar een advokaat stapt. Ze hebben echt geen enkel belang bij slechte reclame.



Sara
14-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 19:24:36

Dank je voor de bemoedigende woorden allemaal. Ik heb woensdag een nieuwe afspraak, maar dan eindelijk MET de naaister erbij. Tot nu toe waren alle pasbeurten enkel met de verkoopster die dan via een kribbeltje op papier doorgaf aan de naaister wat er moest gebeuren. Ik hoop echt dat ze bij het versmallen (wat niet moest gebeuren en wat ik ook niet gevraagd heb!) geen stof is weggeknipt, want dan zie ik niet in hoe ze het kleed nog kunnen redden...
Het zal bang afwachten zijn tot woensdag, dan weet ik weer meer... :-( Niet leuk allemaal, ik zou nu net willen genieten van die laatste weekjes voorbereiding en niet elke nacht wakker worden door een nachtmerrie...

Duimen maar...




stefanie

 Meld misbruik20-4-2010 20:25:27

nooit laten afwimpelen!!!!!!
terug gaan en eisen dat ze het doen zoals beloofd!!
komaan zeg, wat een prutsers eigenlijk?????




Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 14:59:21

Ik zou heel graag weten in welke winkel ze je dat hebben gelapt! Het lijkt me echt vreselijk. Gelukkig heb je nog 4 weken en nu moet je echt op je strepen staan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info