Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen op 11-09-10 en zijn ook van de omgeving van Turnhout. Wij hebben Kim Van Den Heuvel uit Beerse als DJ. DJ Supreme (www.djsupreme.be) heb ik al verschillende keren gehoord op een trouwfeest en ik vond ze goed. DJ JAB uit Ravels doet ook trouwfeesten en zijn ook goed.
DJ Supreme heb ik gemaild maar ik krijg geen antwoord. Ik zal hem eens bellen, misschien mail niet ontvangen? Ik heb inderdaad al verschillende positieve reacties gehoord. Anders probeer ik jouw suggesties ook eens. Nooit gedacht problemen met de dj te hebben, zaal en eten was direct in orde, onze eerste keuze zelfs
Yes, yes opgelost
Heb je contact gehad met dj supreme? Wij hadden hen op ons huwelijk. Heel erg tevreden over!
wij hebben ° DJ Mario Van VoorenGSM 0475 53 07 89 draait ook bij topradio ambiance verzekerd alle genres, en speelt in op het volk toffe kerel
Gunther van DJ Supreme. Ben benieuwd, maar ik hoor langs alle kanten positieve reacties
Wij hadden Tom, maar Gunther doet dat zekers even goed! Jullie feest gaat super zijn, geniet er van!
djdixx.be
Wij hebben Dj Bart geboekt via Duas. Echt top top prijs/kwaliteit. Tweemaal bezig gezien bij vrienden en nu overtuigd zelf geboekt! www.duas.be groetjes
Hoi, Het duurt nog een tijdje voor wij trouwen ( 5 november 2011) maar toch al op zoek naar een Dj omdat dit toch wel vrij belangrijk is :D Willen ook graag Dj Supreme omdat we langs alle kanten zeer positieve reacties horen. Maar er staat nergens op hun site hoeveel zij ongeveer vragen? Of ik moest er weeral serieus naast gekeken hebben ^^. Weet er hier iemand dit toevallig ? En kunnen zij veel verschillende stijlen aan? Groetjes Ine