Terug naar overzicht
Dag Dorien I gotta feeling van the Black eyed Peas lijkt ons wel iets. Els
Hallo, wij hebben Love Theme van Barry White. Eens iets anders :o) groetjes
Wij hadden Pride van U2 Joke
Hoy, Wat dacht je van Ah aa ah aa ah van Bart Peeters & Regi (2007) Michel.
das een goeie, had ik zelf nog niet aangedacht sharon
Hallokes, Wij nemen het liedje van Els. Gwen
wij hadden get ready for this van 2 unlimited. veel succes!
wij komen niet appart binnen eigenlijk... maar voor in de kerk hebben wij als intrede Bubbly van Colbi Caillat groetjes
white stripes met 7 nation army daar komen wij mee binnen lekker nummer om de toon direct te zetten. stefanie
Hallo Dorien Wat dacht je van The Turtles: So Happy Together. Echt wel een superleuk nummer. Groetjes en veel succes op jullie mooiste dag. Christa
Een nummer dat ik altijd heel vrolijk en tof blijf vinden is Walk of life van Dire Straits. Begin is een beetje "kaal" maar algauw springen de vonken er van af he !
Misschien een tip als het iets alternatiever mag zijn: Chemical Brothers : Galvanize
Ik heb als gelegeheids-dj ooit eens "the arrival og the queen of sheba" gespeeld.Enorm meegevallen . Is natuurlijk klassiek.Dit is van Handel"Brandenburg concerto n°2" van J.S Bach is ook heel goedMoet je van houden natuurlijk; maar het heeft wel iets speciaals.
chris brown......forever....... doe er ookhet dansje bij.... top !!! zoek op you tube : wedding entrance , of belgian edition neem daar de gepaste dj bij en je hebt al 80 % van een geslaagde avond !!! groeten dixx.be