Terug naar overzicht
Hallo, Ikzelf heb iemand van Lichtaart als je daar iets mee bent stuur me dan maar een mail en dan bezorg ik je zijn gegevens. blockxnooyens@hotmail.com Gwen
Wij hadden dj supreme. www.djsupreme.be Groetjes Evy
Hoi veerle, Je mag altijd bij ons een informeren voor prijs enz.. We bieden steeds een extra promo voor de koppletjes die via Wij toruwen.com reserveren. We doen al meer dan 20 jaar huwelijksfeesten en party's. We zitten veelvuldig in de regio en referenties kunnen jou altijd bezorgd worden. www.ka-events.be of www.ka-music.be (oude site) Prijsofferte is steeds vrijblijvend Vriendelijke groeten andy
Wij hebben voor een feestje DJ Harley ingehuurd. Hij is van Olen. Bij onze trouw hadden we iemand van de zaal. Groetjes, Carolina
Beste, Wij komen wel niet uit de kempen maar als dj kom ik wel regelmatig tot in de kempen!! Meer dan 21 jaar ben ik dj met veel ervaring in het verzorgen van huwelijksfeesten en diverse trouwpartijen. Veel hangt er vanaf wat de mensen zelf verwachten van een dj.Niet elke dj is geschikt voor eender soort van feest of elk publiek..Voor iedereen 100% goed doen lukt nooit maar je kan het natuurlijk wel proberen. Neem gerust eens contact op met me op info@partysound.be of bezoek onze website www.partysound.be Veel succes in de voorbereiding!! Bart
hallo veerle, voor ons huwelijk hebben wij gekozen voor de mensen van 2-friends. vriendelijk en ze komen eens langs om alles te bespreken. probeer eens, je weet nooit dat ze ook in uw smaak vallen. succes groetjes
Hoi hoi, Bij ons komt party jumpers van Merksplas. Grts, Wendy
dag wendy.... www.djdixx.be en kijk het gastenboek ! of djdixx@hotmail.com