Terug naar overzicht
Hallo Dorien,-voor bij het binnenkomen : "When I can't find Love" (Nelson);-voor bij de "gateau" : "Conquest of Paradise" (Vangelis);Groetjes,Michel / www.mieksmusic.be
hallo , Ik denk dat Conquest of Paradise bij het dessert inderdaad ook wel een klassieker is. Ik ben al naar enkele trouwfeesten geweest , en kan mij zelf geen herrinneren waar ze dit niet hebben gebruikt bij het dessert.al hoewel , bij eentje was het een dessert buffet , en heeft de getuige van de bruidegom het liedje ' I'll take you to the candy shop' gezongen / gedanst. groetjes kelly 25/06/2011
Hallo Dorien,It's me again.Oud (1974), maar héél toepasselijk voor het binnenkomen : "Lovin' You" van Minnie Riperton.Groetjes!!!Michelwww.mieksmusic.be
Hey Dorien, het liedje van Chris Brown: with you gaan wij wrs in de kerk gebruiken voor de uittrede :-) Voor de intrede in de zaal vind ik het een beetje traag. Dan is Forever beter geschikt. Ikzelf dacht aan "When love takes over" van David Guetta voor het binnenkomen van de zaal. En "also sprach Sarazustra" voor de taart.
wij zijn de zaal binnengekomen op een liedje v the black eyed peas, tonight s gonna be a good night