Terug naar overzicht
Ach spijtig, ik ben bezet die dag.grtz www.discovideo.be
Misschien moet je je vraag iets meer uitklaren....want wat is voor jou budgetvriendelijk?voor de één is dat bijna gratis, voor de andere is dat 250 Euro, nog een ander is dat 450 Euro en er zijn er ook die gezwind 750 Euro neertellen.Meer en meer krijgen we telefoons van koppels die maar 1 vraag stellen: hoeveel is't om te draaien?? Het eerste wat ik dan doe is de vraag terugstellen: hoeveel budget hebben jullie in gedachten voor je dj en zijn installatie? Meestal beginnen ze te aarzelen natuurlijk...Wij kunnen en willen dan ook geen antwoord geven op die ene vraag, we leggen dan de mensen uit dat we om een degelijke offerte te maken, we wel iets meer willen weten (wanneer? wat? waar? hoe? hoeveel?). Als ik een vakman nodig heb en ik zou die mens bellen met de vraag: hoeveel kost het om mijn dak te maken, dan gaat ie ook niet direct zo maar een prijske zeggen...Meestal zijn het mensen die met de gouden gids in de hand alle dj's afbellen om er dan de goedkoopste uit te zoeken. Mja, ieder zijn ding natuurlijk. Soms hoor je dan verhalen dat ze ontevreden waren over de dj...maar pas op: 't was wel heel goedkoop, maar eigenlijk trok het op niks.Uiteraard zal je hier dj's vinden die je zonder meer gegevens hun prijs kunnen zeggen (kijk hier maar es rond), hebben we zelf al es uitgetest: de man zei: 300 Euro Meneer, ne hele nacht hoor tot het feest gedaan is. Achteraf is hij moeten terugkrabbelen: bleek dat hij met zijn installatieke geen fuifje voor 300 personen aankon, zowel niet op gebied van het geluid als de door ons gevraagde lichtinstallatie en ook was hij helemaal niet thuis in de muziekgenre die moest gedraaid worden all night long (hij had er maar 5 cd'kes van). Eigenlijk zouden we hem moeten laten tekenen hebben voor dit bedrag! Maar zover zijn we uiteraard niet geweest! Om je maar 1 voorbeeld te geven...Als je dan toch rekening moet houden met een bepaald budget is het beter dit aan de mogelijke dj mee te delen en es zien wat de man je voor dit bedrag kan leveren. Vergeet wel het bijzonderste niet: check met je potentiele dj toch maar even of hij je muzikale wensen kan 'bevredigen' en wat zijn referenties zijn!!En soms kan het misschien op 50 tot 100 Euro aankomen...denk er dan eens aan om op iets anders die 50 à 100 euro te besparen, want een goeie dj is o zo belangrijk op je feest! Mensen spreken achteraf maar over 2 dingen: het eten en de muziek!
Hallo.Ik zou zeker es informeren bij klimaxs music.Wij vinden hem betaalbaar en boekten hem voor weekje na jullie.Zijne tel nr 0474/66 34 20Marleen
neem eens contact op met Sonatek Acoustics. Zij zitten in Zwevegem. In onze vriendenkring heeft hij al een aantal feesten gedraaid en hij is zeer schappelijk van prijs en houdt echt rekening met wat je wil. Ik denk dat hij voor een ganse avond € 315 vraagt (installatie inbegrepen). De website is www.sonatek.be Veel succes!
heykijk eens op de site www.djtommy.be wij bieden ambiance aan betaalbare prijzen !ook de licht en geluidsinstallatie kan voorzien worden.dj tommy maakt er altijd een geslaagde party van.mvgwww.djtommy.be info@djtommy.be
Probleem is al opgelost! :-)