Terug naar overzicht
op ons feest was er dj Jp, vrienden hadden ons die aangeraden , wel van sint-truiden, zo ver nu ook weer niet. ambiance voor jong en oud, en vooral betaalbaar, ik zou zeggen zeer geslaagd. ik heb dan ook zijn kaartje bijgehouden. 0497/377955veel feestgenot Greta.
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Hallokijk even op www.djmarc.be
mail maar eens na johncoumans@hetnet.nl en wij zorgen voor een leuke gezellige avond
Moest je nog een fotograaf zoeken van de omgeving aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.Met vriendelijke groeten,Toonwww.maximuz.be
wij trouwen in ekeren op 3 juli en hebben discobar the maxx genomen toevalig tegengekomen op een klein verjaardagfeestje en we vonden hem wel goed je zag dat die dj ervaring had en het belangrijkste we hebben ons goed geamuseerd
www.senorfunk.com
hallo,ik regel zelf dj voor partijen en evenementen in heel nederland.heb een hele goeie vrouwelijk dj voor je .ze draait al tien jaar.wat is jullie budget?p.s neem contact met mij als je nog een keuke ,goeie dj zoekt voor 17juli!xsheri akbari0629151364
Geachte,anders moet je eens mailen naar album617@yahoo.comniks dan lof over.groetjes
fiogf49gjkf0dGeachte, Voor uw feest in Lanaken kunt u ook slagen met een Brabantse DJ. Wij draaien regelmatig diverse partijen van 50 jarig jubeleum tot aan dorpsfeesten en Carnaval. En evt ook Karaoke. Wanneer u nog niets hebt besloten zouden wij het op prijsstellen van u te horen. Van te voren alles door nemen bv muziek wensen maar ook verzoeknummers op de avond zelf zijn van harte welkom. Zelfs voor een overheerlijke Bruidstaart staat Dolfijnfeestfestijn voor u klaar. Voor een snelle blik kijkt u op www.dolfijnfeestfestijn.nl Hier ziet u voorbeelden van taarten die gemaakt zijn, alle variaties en de meeste wensen zijn mogelijk. Voor de DJ met discobar klikt u op "foto's feesten" of op "DJ Antwan apparatuur" Mvg Yvonne & Antwan
Geacht bruidspaar, Mijn naam is Patrick en ik kom uit Maastricht. (Steenworp afstand van Lanaken) Ik ben al heel lang aktief als allround dj op feesten en partijen. Dit doe ik zelfstandig of in opdracht van meerdere drive-inn shows. Nagenoeg alle soorten feesten etc. hebben inmiddels wel de revue gepasseerd. Belangrijk voor mij is om te weten welk publiek er op jullie trouwfeest komt en wat jullie eigen muzikale voorkeur is. Speciale wensen of andere dingen die jullie graag willen, kunnen we in een persoonlijk gesprek de revue laten passeren. Willen jullie een geslaagde avond? Zonder complicaties? Neem dan contact met mij op. Samen komen we er wel uit. E-mail: allrounddj@live.nl of bel me: 06-36092535 Ik hoop dat we op korte termijn kennis kunnen maken. Groetjes, Patrick.