Terug naar overzicht
ik ben gemist van naam: ik bedoelde Sofie Holvoet van dj-team Gi Van Aalst :-/
Hallo, wij huwen op 18 juni 2010Wij hebben ook Sofie Holvoet als DJ.Ik vind geen andere referenties over haar. Groetjes
Dag Liesselot, Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd met op ons avondfeest Sofie Holvoet.Ze heeft dat schitterend gedaan!!!Echt waar, wij hadden een super dansfeest, de dansvloer stond steeds vol.We hadden reeds op voorhand eens afgesproken met haar en hadden een zeer goed contact.ze stelde gerichte vragen, gaf tips, ...Wij zijn enorm tevreden.Jullie feest zal zeker slagen met haar!!Nog veel plezier met jullie voorbereidingen!
Hey Lindsey, proficiat met jullie huwelijk! Hopelijk hebben jullie de dag van jullie leven gehad! :-) Wij zijn uiteindelijk voor dj Poll van Poll Van Ghent gegaan. We hebben hem een aantal keren horen draaien op huwelijken van vrienden en vonden hem ook wel tof. Wij trouwen op 20 augustus, de grote voorbereidingen zijn rond. en nu kunnen de kleinere dingetjes geregeld worden hé. Heel fijn dat je me liet weten hoe het is geweest. Dank je wel!Geniet van jullie wittebroodsweken! Groetjes