Terug naar overzicht
Hallo.Mijn broer is vorig jaar getrouwd en zij hadden klimaxs via de zaal hotel Beveren.De dansvloer is niet leeg geweest en wij vonden de muziek allen zeer goed.Hij is ook vriendelijk in de omgang en je kan er iets aan vragen.Ik zou voor hem gaan maar het is natuurlijk jullie keuze.Femke
Femke, Mag ik even vragen welke muziek klimaxs draaide? Want wij trouwen volgend jaar ook in hotel beveren en hebben ook hun huisdj.. Kristien, als het na 10/04 is, kan ik je laten weten hoe hij was. Met de andere geen ervaring.. sorry!x
aan NeleWat wij zo goed vonden aan dj Christiaan van klimaxs is dat hij er bij was van in het begin van de feest.Zo was er aparte muziek voor elke tafel bij het binnenkomen en we konden onze beamer op zijn discobar aansluiten bij ne powerpoint voor de trouwers.De muziek was in het begin van de feest voor elke leeftijd en eenmaal de ouderen naar huis gingen was het echt een knalfeest.Hij draaide dan vooral 80' & 90' goed aan mekaar gemixt en zonder gezever in de micro. Femke
Hey Kristien,Mogelijk ook de moeite waard is DB Disco Flash : 2 DJ's voor alle leeftijden en indien gewenst een fotoreportage van het avondfeest ! Alle info : hout1234@hotmail.comGroetjes
hallo Kristien,wij zijn enige tijd geleden gehuwd en wij hadden gekozen voor 2-friends. wij waren zeer tevreden over hun prestaties en zelfs de zaal waar ons feest was, zei ons dat ze het ook fantastisch vonden. ik raad die gasten echt aan iedereen aan.Maak een afspraak met hen en je zal het zelf wel merken. t zijn profs .grtz en succes met je zoektocht