Terug naar overzicht
Ik heb geen ervaring met die DJ maar ik kan je wel DJ Vitesse aanraden! Ik weet wel niet van welke regio jullie zijn?!groetjes
Wij hebben geen ervaring met dj surpreme maar kunnen wel onszelf even voorstellen: Wij zijn een discobar met reeds enkele jaren ervaring in het draaien van trouwfeesten, familiefeesten tot hedendaagse fuiven. Wij beschikken over eigen installaties mocht dit nodig zijn en werken met een vaste prijs per avond.Mocht u interesse hebben kan u ons steeds bereiken op 0472 42 11 12 of discobarsquizzy@live.com
Wij hadden vorig jaar dj supreme (tom willems) op ons huwelijk. echt waar, niets dan lof over hem! Onze dansvloer is geen seconde leeg geweest! 't Was een echt knalfeest!Groetjes Evy413 dagen getrouwd
Wij trouwen volgend jaar in juni 2009 en hebben dj supreme ook. Naar het schijnt moeten het echt goede djs zijn. De zaakvoerders van de feestzaal raden hen ook aan! groetjes ellen
bedankt allemaal voor jullie berichtjes, ik ga hem eens contacteren of hij mss nog vrij is op onze grote dag.. o ja, ik ben van de kempen groetjes
hey Torre Moest het zijn dat dj surpreme al bezet is kan ik je nog een goede dj aanraden namelijk dj-frankee voor verdere info kan je altijd bij hem terrecht op dj-frankee@telenet.begroetjes en maak er een fijne dag van
Hallo TooreMogelijk ook de moeite waard is DB Disco Flash : 2 DJ's voor alle leeftijden en indien gewenst een fotoreportage van het avondfeest ! Alle info : hout1234@hotmail.comGroetjes
wij zijn uit de bol gegaan op de muziek van discobar 2-friends, echt fantastisch, probeer bij hun eens, je weet nooit.lyla