TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
9-4-2010
|
15-9-2009 11:43:21
dat is wel heel duur!
mijn dj kost voor de hele avond 300 euro, en dat was zowat de gangbare prijs die ik bij verschillende dj services te horen kreeg
|
|
Jessica
26-11-2009
|
15-9-2009 12:46:42
hey,
725 eure is toch wel veel voor heel den avond. De meest gangbara prijs is rond de 400 euro. Als ik van u was zou ik toch nog eens eerst wat gaan rondkijken en zeker als je niet verplicht bent de dj van het huis te nemen.
Vele groetjes en succes
|
|
Sofie
19-9-2009
|
15-9-2009 13:40:51
Ja rond 300 € is idd gangbare prijs voor een ganse avond. Ik weet dat je een eigen DJ mag nemen op domein Martinus, want we waren 2 maanden geleden op een trouwfeest daar en dat was een vriend van het bruidspaar die daar toen draaide. FIE
|
|
kristien
25-6-2010
|
15-9-2009 15:23:54
We mogen inderdaad een eigen DJ nemen, maar dan begint natuurlijk de grote zoektocht :) heb hier al veel positieve reacties gehoord over studio happy music, maar die zouden ook 500 euro vragen, wat dan uiteindelijk met de verplichte huur van de installatie nog duurder uitkomt... Kim, welke DJ hebben jullie genomen?
|
|
Chantal
|
15-9-2009 15:40:25
Haha dat is ook toevallig. Wij waren er vrijdag te gast op een trouwfeest. Het bruidspaar Greetje & Geert hadden klimaxs msuic als dj. Vonden wij persoonlijk zeer goed en ik heb zijn kaartje meegenomen voor onze feest. Zijn site is www.klimaxsmusic.be
Groetjes Chantal & David 03-07-2010
|
|
dierk
|
15-9-2009 22:45:54
Beste Kristien,
Kan je ons eens mailen aub... Dank bij voorbaat...Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
kris
|
17-9-2009 15:38:14
Uit vorige berichtjes zie ik dat 3OO Euro normaal wordt bevonden....als dit zonder de installatie is, dan is het ok. Dj+installatie=300 Euro of minder is niet normaal, daar is een reukje aan, meestal zijn dit zwartwerkers en allicht spelen ze met illegale mp3's. Je bent natuurlijk vrij om te kiezen, maar let daar toch alsjeblief verschrikkelijk mee op!
Gangbare prijzen: dj+installatie=450 Euro. Bij grotere firma's (werken met verschillende dj's en doen meestal nog in licht en geluid en bestaan meestal al jaren) kunnen de prijzen gemakkelijk oplopen tot 700 Euro en veel meer.Dit is meer dan normaal. Dan moet je niet denken: amai wie betaald er dat nu? Kan je zeggen dat die wekelijks met verschillende dj's/discobars op pad zijn! Anders zouden ze geen 10-tal jaren bestaan! Je kiest dan voor een team met ervaring (en ok, de ene dj zal al beter zijn dan de andere),ze draaien met professioneel nieuw materiaal en die firma's moeten jaarlijks hun boekhouding binnen doen.
En voor de critici: nee ik ben geen lid van dj-team Up To You! Ik sta wel zelf al bijna 25 jaar in die wereld en weet hoe het er aan toe gaat.
Inderdaad Kristien, een dj aan het werk zetten om 19 u vind ik ook not done, alhoewel er hier veel dj's zijn op het forum die dit wel doen en hun daar proberen van de rest te onderscheiden. Ik vind dat je geen dj moet zijn om achtergrond muziek te draaien (geen enkele bekende dj zou dit trouwens willen doen). Een dj moet de mensen aan het dansen brengen, en als je aan het eten bent dan moet je genieten van het eten en niet van luide muziek! Zorg dat je dj er is als je begint met het dessert, dan heeft ie tijd genoeg om te mensen te observeren en zal ie, als het een ervaren dj is, vlug weten wat voor vlees er in de kuip zit! Pas dan kan hij beginnen met de mensen "op te warmen" om er dan na de openingsdans fit in te kunnen vliegen. Ik denk dat je een dj zonder installatie al kan vinden tussen de 200 en 300 Euro. Veel succes!
|
|
Discobar
|
23-9-2009 13:05:16
Beste Wij stellen discobar Erima. Zo'n 2 uur voor de aanvang van het avondfeest beginnen wij op te bouwen. Steeds bouwen wij ons materiaal in discretie op, zodat u géén hinder van ons ondervind. Onze muziekgenres: van 60 tot heden. House en techno kunnen aangevraagd worden. De keuze van muziek bepalen wij niet enkel, maar eveneens het bruidspaar. U krijgt de mogelijkheid om ons een lijst te bezorgen van uw voorkeur van muziek en -genres. Wat is onze prijs hiervoor? Wij vragen 375 euro all-in (muziek en geluid) en dit tot 3.00 uur. Een bijkomend uur betaalt u 25euro extra. Als het feest dus ongeveer 15 minuten langer duurt, betaalt u dan ook maar voor 15 minuten bij. Steeds staan wij ter uwer beschikking om het verloop van de avond te bespreken. Dit kan telefonisch, indien uw wenst kunnen we samen even rond de tafel zitten hiervoor. Mocht er panne zijn, hebben wij steeds een oplossing bij de hand. Wij werken namelijk met een dubbele cd-speler. En hebben telkens onze laptops bij. Wij staan op een feest steeds enkele uren op voorhand paraat, dit om enkele geluid- en lichttesten uit te voeren. Bij mogelijke problemen kunnen we dan korter op de bal spelen om dit uit de weg te ruimen. Steeds zijn we met 2 dj's aanwezig. Dirk en Dave nemen het geluid op zich en ikzelf de belichting. Dus mocht één van ons abrupt wegvallen, is de ander steeds aanwezig. De laatste jaren worden we meer en meer gevraagd bij huwelijken, en nog andere evenementen. Ondertussen zijn wij zijn nu zo'n 10 jaar bezig met muziek. De locatie is voor ons geen probleem, wij gaan zelfs tot aan de kust en hiervoor vragen wij géén extra tarief. Indien u verder nog vragen en/of opmerkigen hebt hieromtrent, kunt u ons steeds mailen erima@telenet.be of telefoneren op het nummer 0496/80 15 26. Nogmaals bedankt voor uw interesse. Discobar Erima Dj Eric en Dj Dirk en Dj Dave
|
|
jelle
|
13-11-2009 18:09:10
ik ben zelf ook dj mijn prijs250 euro per avond ben ook van het antwerpse wat neem ik mee boksen en lichten enz voor meer info of foto's van al een paar van onz gedraaide feesten moet je eens gaan kijken bij www.djteamXplosive.be of jelle_vdo@hotmail.com voor eventuele vragen gr
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|