TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mandy
10-4-2010
|
30-8-2009 10:38:27
Wij hebben Studio happy music (Dirk van Paemelen) genomen voor ons huwelijk volgend jaar! Hebben één van hen al eens bezig gezien een 3-tal weken geleden en zijn enorm blij met onze keuze! Ze doen dat super in orde!
Wij betalen €500, ze zetten 's middags alles klaar en beginnen vanaf het binnenkomen in de feestzaal achtergrond muziek te spelen en blijven tot als het feest gedaan is.
veel plezier nog met de voorbereidingen!
Mandy 10/04/2010
|
|
Daniel
|
30-8-2009 11:06:44
Hallo Stefanie, Een prijs bepalen voor een DJ is nogal moeilijk : er zijn mensen die dit doen als beroep en er zijn heel wat bijberoep/hobby DJ's. De prijzen kunnen dan ook variëren van spreekwoordelijk enkele euro's voor een beginnend DJ tot vele honderden voor de beroepsmensen die hiervan echt moeten leven en heel dikwijls ook nog hun medewerkers betalen. Vraag eerst een prijsofferte aan en spreek dan eens af met enkele DJ's en kijk met wie je de "klik" voelt. Het is zeer belangrijk dat jullie de DJ aanvoelen en dat hij begrijpt wat soort feest jullie willen. Wens je meer info, stuur dan gewoon een mailtje naar hout1234@hotmail.com
Mvg Daniel
|
|
tami
26-6-2010
|
30-8-2009 12:42:24
Hallo Stefanie,
in Melle heb je www.discobar-imagine-music.be (Thierry Heldenbergh). Geen verplaatsingskosten ; Merelbeke is naast zijn deur. Hij draait alle muziekgenres en is goed voorzien van de danshits uit de 70-ies, zoals wij vroegen. Je moet maar eens surfen op z'n site. Zorgt zelf voor vervanging ingeval van ziekte of ongeval. Heeft reserve-materiaal bij ingeval van een defect. Hij wil jullie minstens een keer ontmoeten en werkt met een contract. Hij is 1 u op voorhand aanwezig voor de opbouw.
Groetjes
|
|
Joke
11-11-2011
|
30-8-2009 14:08:14

|
|
Cedric
|
|
|
stefanie
26-6-2010
|
30-8-2009 18:09:55
bedankt allemaal voor jullie reacties. DJ partysound en DJ Thierry Heldenbergh gaan we zeker eens contacteren.
|
|
bjorn
|
30-8-2009 22:08:38
hallo ik ben dj bjorn mijn prijs is 300 euro alles in begrepen ik draai alle soorten muziek je kan me mailen bjorndelmeiren23@hotmmail.com bedankt
|
|
Rianne
|
31-8-2009 2:30:53
Dag Stefanie.
Wij zijn vorig jaar gehuwd en hadden ons feest ook in de Roskam. Af & toe kom ik nog es piepen op deze site. Alles was er super goed en we hadden Dj Christiaan. De muziek was ongelooflijk en de dansvloer is niet leeg geweest. Je kan hem bellen op 0474/66 34 20.
Rianne & Davy
|
|
Eline
|
31-8-2009 15:20:07

|
|
Alex
|
31-8-2009 18:21:38
Dag Stefanie, je mag gerust eens contact opnemen of een afspraak maken met mij(vrijblijvend).Voor meer info zie www.djlex.be Ben oorspronkelijk van Gent,zodus...
Mvg,
Dj Lex
|
|
Stefanie
|
|
|
|
1-9-2009 15:14:58
Beste,
wij verwijzen u graag door naar onze website: www.givanaalst.be
Mvg,
Andy Devos DJ-Team Gi Van Aalst Productions
|
|
tami
26-6-2010
|
2-9-2009 0:01:28
@ Stefanie hieronder : je hebt volkomen gelijk, hoor. Ik zei dit maar omdat het bij ons op die manier zal gaan, niet omdat Thierry dit altijd zo doet. Dat was blijkbaar even een misverstandje :)
|
|
Lieven
|
2-9-2009 11:30:29
Beste
Proficiat met uw huwelijk.
Ik behoor tot Ludwigs DJ-team, wij zijn een groep van 25 DJ's. Veel van mijn collega's zijn van Gent en weten dus perfect hoe ze uw feest moeten verzorgen.
Het grote voordeel van Ludwigs is dat wij werken met reserve-DJ's, zodat u steeds zeker bent dat er muziek zal zijn.
Voor meer informatie en referenties, verwijs ik graag naar onze website www.ludwigs.be
Met muzikale groeten
DJ Lieven Ludwigs
|
|
Lieven
|
2-9-2009 11:30:30
Beste
Ik behoor tot Ludwigs DJ-team, wij zijn een groep van 25 DJ's. Veel van mijn collega's zijn van Gent en weten dus perfect hoe ze uw feest moeten verzorgen.
Het grote voordeel van Ludwigs is dat wij werken met reserve-DJ's, zodat u steeds zeker bent dat er muziek zal zijn.
Voor meer informatie en referenties, verwijs ik graag naar onze website www.ludwigs.be
Met muzikale groeten
DJ Lieven Ludwigs
|
|
Lieven
|
2-9-2009 11:30:31
Beste
Met muzikale groeten
DJ Lieven Ludwigs
|
|
lyla
30-8-2008
|
6-9-2009 22:07:13
stefanie, wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden de mannen van 2-friends, echt de moeite. neem eens contact op met hen, ze zijn niet overdreven duur. veel succes met je zoektocht. grtz.
|
|
ann
13-4-2007
|
10-9-2009 21:37:59
hoi,
proficiat met jullie huwelijk. Ik ken een hele goeie dj, www.bartvandekeer.be . Hij zorgt voor veel ambiance, speelt voor elk soort publiek,alle soorten muziek. Overleg op voorhand waar jullie jullie wensen kunnen duidelijk maken. Dansvloer is nooit leeg.
veel succes
|
|
Michel
|
12-10-2009 15:48:15

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|