TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daniel
|
20-8-2009 11:26:35
Hey Erika, Zelf dj zijnde kan ik maar één ding zeggen : prijzen zijn heel erg relatief. Er zijn dj's die dit werk doen als hobby - over het algemeen zijn deze niet zo duur (wel oppassen voor zwartwerkers) als de dj's die echt enkel van dit werk moeten leven. Veel hangt er ook vanaf welk materiaal ze moeten meebrengen en of er een lichtshow - al dan niet uitgebreid - moet voorzien worden enz. Vraag gewoon eens rond, spreek eens af met enkele mensen en kies diegene waarmee je de "klik" voelt. Alvast veel succes toegewenst en als je meer info nodig hebt : hout1234@hotmail.com
|
|
dierk
|
20-8-2009 11:55:14
Beste Erica,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg Dierk Van Paemelen
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-8-2009 12:56:38
Wij hadden dj Michel uit St-Niklaas. Hij kwam de hele avond (zolang je wou) voor €400. Hij had dan ook een lichtinstallatie bij en een rookmachine (leuk voor de openingsdans). Heel vriendelijke man, die zeker openstaat voor verzoeken. Op voorhand moesten we hem ook een favorietenlijstje bezorgen zodat hij al een richtlijn had welke muziek we prefereerden. Voor meer info: gsm dj Michel: 0475/36.30.11
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
|
|
nikki
|
20-8-2009 13:33:12
Voor goede dj's betaal je meestal wel wat meer!! maar das niet altijd zo.. Ik ken ne hele goede dj die tot 4u komt draaien voor 430€ .. met 8 lichteffecten en 4 spots..! hij heeft een goede reputatie dat hij hoe moeilijk de mensen ook zijn ze toch op de dansvloert krijgt.. kijk gerust eens op www.dj-marc.com vele groetjes
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
20-8-2009 16:47:54
Dit vind ik dus ook heel moeilijk hé, een gepaste dj vinden! Misschien kan je ook eens horen bij dj The Maxx uit St-Pauwels. Hij vraagt 350 euro voor 5 uur, daarna 30 euro per uur erbij. Voor een hele avond, zonder einduur vraagt hij 410 euro. Groetjes
|
|
Silke
11-11-2011
|
20-8-2009 18:43:34

|
|
Marc
|
20-8-2009 19:49:25
Dag Erika , Een beroeps DJ kan best betaalbaar zijn op jullie mooiste dag. vraag gerust eens een prijsofferte DJ Marc Dooms www.marcdooms.be
|
|
Dorien
|
20-8-2009 20:33:27
Heykes
Wij waren vorig jaar op trouw in hotel Beveren waar klimaxs music aan het werk was en dat vonden wij zeer goed. Even zoeken en je vindt hem wel.
Dorien & Stefane
|
|
Cedric
|
|
|
Erika
18-9-2010
|
21-8-2009 9:03:58
Annelies? Jij spreekt over DJ The Maxx uit Sint-Pauwels voor 410 euro voor een ganse avond. Is dat al lang geleden dat je die prijs hoorde van hem? Is hij bij jullie komen draaien en vonden jullie hem goed? groetjes Erika
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
21-8-2009 11:20:31
@ erika : hij heeft ons die prijs een aantal maanden geleden gemaild. Wij hebben echter nog niets beslist ivm de dj, ik vind het heel moeilijk om iemand te kiezen als je hem nog nooit hebt horen draaien. Ik heb wel van andere mensen al goede commentaren gehoord dus ik denk wel dat we hem gaan nemen. Was jij dat die ook het Kastelenhof heeft genomen?
|
|
Erika
18-9-2010
|
21-8-2009 11:40:39
@ annelies: Wij hebben inderdaad ook Kastelenhof genomen :) Ik had gisteren een offerte gekregen van die DJ the maxx en die was veel duurder dan wat jij hier nu zegt...daarom dat ik het even vraag ;-) Het is moeilijk he een dj kiezen. Je kent die mensen uiteindelijk totaal niet hé!
|
|
LeBart
|
21-8-2009 15:22:36
Ga eerst eens een praatje maken met de mogelijke DJ. Dat biedt zoveel meer duidelijkheid dan de verkoopspitch op de website en de prijsindicatie van een offerte. Je krijgt een idee van hoe de man/vrouw in kwestie een feest aanpakt en of hij zich kan vinden in jullie idee van een geslaagd feest. Als er geen klik is of je hebt geen vertrouwen in de goede afloop ... dan ga je op zoek naar een andere.
Over de prijs ... er zijn dj's in alle prijsklassen en Dj'en is nog steeds handenarbeid met als rechtstreeks gevolg dat ze maar 1 feest per avond kunnen afwerken. Dus kunnen dj's die druk bezet zijn zich de luxe aanmeten van hun prijzen hoger te zetten. Dat heeft weinig te maken met het in bijberoep/hobby doen of moeten leven van plaatjes draaien. Ik kan alleen zeggen als je een pro dj met naam wil, die meestal gekoppeld zijn aan een radiostation dan kom je er niet met die 480 euro ... dan zal je in veelvouden moeten beginnen rekenen.
cheers, dj LeBart
|
|
Nele
|
21-8-2009 21:04:45

|
|
Nele
|
21-8-2009 21:04:49

|
|
kris
|
22-8-2009 17:43:24
Laat je niet alleen leiden door de prijs m.a.w. vraag niet zomaar offertes op en kies dan de goedkoopste. Dat kan wel es meevallen maar kan ook dik tegenvallen. Dj's (die je niet kent)en hun prijzen, vergelijken is heel moeilijk. Er zijn veel factoren die een rol spelen in de prijs: bekendheid, ervaring, beroeps, bijberoep, hobbydj (oppassen voor zwartwerkers), afstand, uurregeling (neem een fix-prijs) en de installatie (wat staat er? en welke merken?). Neem de raad van collega's Daniel en Lebart (zie hieronder) en maak een afspraak met de dj(s). Je zal zelf wel aanvoelen of die al eerder vermelde 'klik' er is. En dan zou het in theorie niet veel mogen uitmaken of hij nu iets duurder is! Vergeet niet dat het dansfeest een heel belangrijk onderdeel van je huwelijksfeest is en dat staat of valt bij je keuze van dj. Beknibbelen op de dj is dus niet altijd de beste keuze! Greetz Kris
|
|
ann
13-4-2007
|
22-8-2009 22:04:07
ik ken een hele goeie dj. DJ Bart Van De Keer. Anders moet je maar eens gaan kijken op zijn site: www.bartvandekeer.be Hij brengt veel ambiance en heeft een vaste prijs.
|
|
Sammy
|
23-8-2009 22:28:13
Beste, De prijs is wat je ongeveer wel betaald voor een discobar met materiaal bij. als je kwaliteit wil dan is dat normaal. Codadiscobar uit beveren speelt ook regelmatig in het kastelenhof in stekene. Je mag gerust referentie's opvragen bij hen. meer info op codadiscobar.be
|
|
Debby
8-8-2009
|
24-8-2009 14:04:27
Hey,
Wij hadden Steve Dua, super leuke kerel en ook super goed gedraaid!!
Hij vraagt 350 euro en 50 euro per overuur, maar vergeet niet, er zijn er die 300 euro vragen voor een hele avond, maar die "denken" dat ze kunnen draaien, natuurlijk zijn er ook voor 300 euro die wél goed zijn en weten wat ze doen ;-)
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Jan
11-11-2011
|
9-9-2009 8:56:36

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|