TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-7-2009
|
23-7-2009 23:15:26
Hallo, ik ben naar Tati in Rijsel geweest toen we nog niet zolang verloofd waren. Ze waren er allesbehalve vriendelijk, ik mocht maar twee kleedjes passen indien ik niet direct iets kocht. Na twee kleedjes was het dus gedaan, 't is daar echt aanschuiven. Uiteindelijk hebben we er een toffe dag van gemaakt maar we zijn op en al een twintigtal minuten binnen geweest en er stond al een hele rij achter ons, die dus ook allemaal stonden te kijken terwijl ik paste... Ik zou je niet aanraden op er naartoe te rijden, denk dat je beter in een andere winkel gaat kijken. Ik heb uiteindelijk mijn kleedje gekocht in een winkel die uitverkocht dus heb een fikse korting gekregen. Groetjes, Inge (1/8/09)
|
|
Katrien
3-10-2009
|
24-7-2009 8:43:47
Ieder zijn ervaring natuurlijk :)
Ik ben ook naar Tati in Rijsel geweest op aanraden van een kennis van mij. Met ons mama en oma ernaartoe gegaan.
Ik had wel op voorhand de hele catalogus bekeken online en de namen van de kleedjes opgeschreven die ik mooi vond.
Daar aangekomen zie je een aantal kleden per maat en heb ik bij mijn maat gezocht naar één van de namen die ik had opgeschreven. Omdat veel mensen die winkel kennen zijn er vaak maten niet bij maar die kunnen besteld worden.
Mijn kleed zat er echter wel tussen (gelukkig) en ik heb er nog 2 andere genomen. Heb ze op mijn eigenste gemakje mogen proberen (natuurlijk blijft er iemand bij jou staan want da's niet makkelijk om aan te trekken). Ja inderdaad het klopt ook dat er mensen staan te wachten om te passen, maar ik vind dat niet erg! Die verkoopster blijft bij jou tot dat je beslist hebt, 't is niet dat ze u laat vallen en bij iemand anders begint.
Da's hoe dat je zelf liefst hebt eh.
Alleszins, kheb de 3 kleedjes gepast, terug het eerste aangedaan (diegene die ik wou) en dan accessoires geprobeerd (handschoentjes, voiles enz). Ik heb daar anderhalf uur gezeten en ze bleven heel vriendelijk.
Uiteindelijk heb ik dus daar mijn kleed gekcoht aan een hele mooie prijs :)
Veel succes met de zoektocht naar je kleed!
Katrien
|
|
tami
26-6-2010
|
24-7-2009 15:40:09
Hallo Kelly,
de beste manier om te weten of het bij Tati oké is of niet, is er zelf naartoe gaan, denk ik. Want wat voor de ene storend werkt, valt een ander misschien niet eens op... Het is niet omdat één iemand vindt dat ze onvriendelijk behandeld werd, dat de winkel daarom niet deugt. Wat wèl een feit is, is dat de prijzen de omweg waard zijn. Het is hard discount, hé. En dan weet je ook direct dat je niet als een prinses behandeld kan worden, dat daar heel veel volk op afkomt en dat je dus zal moeten wachten, maar waar je misschien wel voor heel weinig geld je trouwjurk vindt. Dat zijn dingen die je van tevoren weet of kan vermoeden. Als jij met dit vooruitzicht kan leven, is er geen probleem maar als je weinig geduld hebt is het mss niet de plaats om naartoe te gaan. Dat moet ieder voor zich uitmaken :) Groetjes
|
|
Kelly
18-6-2010
|
24-7-2009 20:29:19
Thanks voor jullie reacties girls.
Ik denk dat ik het toch maar eerst even probeer in La Sposa Outlet te Roeselare. Tati is een eindje rijden en om dan teleurgesteld terug te komen, liever eerst is korterbij gaan kijken en dan kan ik nog zien hé... Is er iemand van jullie al bij La Sposa Outlet geweest? Moet je dan ook onmiddelijk je kleed meenemen?
Greetz Kelly
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|