Terug naar overzicht
Beste KimberlyProficiat met je huwelijk.Ik heb 2 ugly DJ's bezig gehoord op een fuif en ik moet zeggen ze waren goed.Als u natuurlijk een DJ wenst die heel vertrouwd is met huwelijksfeesten, dan raad ik u Ludwigs DJ-team aan.Wij zijn een groep van 25 DJ's uit verschillende provincies en streken.Wij zorgen door een voorbereidend gesprek ervoor dat uw feest tot in de puntjes verzorgd wordt zodat u een goed gevoel overhoudt aan UW avond.Omdat wij werken met verschillende DJ's, hebben wij ook steeds 2 à 3 reserve-DJ's achter de hand zodat u 100 % zeker bent dat er een DJ zal zijn op uw feest. Want stelt u voor dat uw DJ op weg naar uw feest een ongeval heeft en er is geen vervanging. Bij ons bent u zeker dat er iemand anders zal zijn.Als u meer informatie wenst, kan u steeds surfen naar www.ludwigs.be Voor een vrijblijvende prijsofferte, kan u altijd mailen naar info@ludwigs.beMet muzikale groetenDJ Lievenwww.ludwigs.be
beste ludwig discobar dit is geen antwoord op de vraag van kimberly 2 ugly dj's zullen ook wel goed zijn op trouwfeesten