TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lesley
20-6-2009
|
10-2-2009 16:32:17
Hey Dorien,
Wij hebben voor onze trouw op 20/06 ook 2-friends genomen als DJ's. één van die mensen is al langsgeweest, het zijn jonge mensen, en ik heb al goeie reclame van hen gehoord. ze hebben al gedraaid op grote evenementen en ik denk wel dat het in orde gaat zijn. maar dat weet je eigelijk pas de avond zelf é! veel succes!
|
|
Cedric
|
|
|
Bjorn
|
10-2-2009 21:39:51
beste, wij verhuren discobars met of zonder DJ in west en oost vlaanderen. ik kan u ook enkele DJ's aanprijzen. indien intresse, info@soreynsound-light.be .
vriendelijke groeten,
www.soreynsound-light.be
|
|
Sarah
30-5-2009
|
10-2-2009 21:47:54
Hoi,
Wij kozen ook voor 2friends.. En inderdaad al veel goede reclame gehoord he :-) Het zal afwachten worden, maar ik ben er zeker van dat ons feest de bom wordt bij deze twee ;-)
Succes bij het kiezen! Groetjes, Sarah
30mei2009
|
|
Rik
|
11-2-2009 14:01:46
Dorien, naast al je muzikale wensen krijg je er een projector/scherm bij voor je foto/slide/presentaties van vroeger en van de dag zelf (maken we zelf). Alle muziek zie je als clip op het scherm. Bovendien wordt alles vanaf de namiddag gefilmd in HD + foto's tot de late uurtjes met als resultaat een menu-DVD. Geen extra kosten. Mail voor meer info@discovideo.be voor videosamples,referenties,andere ideeën... www.wijtrouwen.com/discovideo voor meer details mvg Rik
|
|
Sara
12-9-2009
|
11-2-2009 16:28:23
Hoi, wij hebben ook gekozen voor 2-friends. We hebben ze zelf nog niet aan het werk gezien, maar er zijn echt veel goede reacties op te vinden... ik geloof wel dat ze een feest op gang kunnen brengen... veel succes!
|
|
Ans
|
16-2-2009 14:15:36
DJ Ansjuuhhhh van de firma ABT uit Deventer. Mail naar ans@abtproducts.nl
|
|
lyla
30-8-2008
|
18-2-2009 17:48:37
dorien, wij zijn een kleine 6 maanden geleden in het huwelijksbootje gestapt en op ons feest hebben de mannen van 2-friends gedraaid. Het was super. Vanaf de openingsdans tot het einde heeft iedereen zich geamuseerd en gedanst. Echt geen reden tot twijfel. succes met jullie keuze. Lyla
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|