TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-6-2009
|
13-1-2009 10:27:27
het gaat dus over DJ D!di, hij is van zuid west-vlaanderen.
|
|
Lien
16-2-2008
|
13-1-2009 11:01:49
Absoluut not done... dit zou een extra betaling in natura impliceren. Wat een profiteur! Ik zou op zoek gaan naar iemand anders die wél professioneel is en idus in geen geval dergelijke onzinnige eisen stelt. Lien, een jaar getrouwd
|
|
leen
4-7-2009
|
13-1-2009 11:04:16
wij hebben hem voor onze trouw gereserveerd en idd hij vraagt een tafeltje apart om te eten. Maar dat wisten wij vooraf en vinden wij helemaal niet erg. Een andere dj moet toch ook eten en drinken? Het is dan ook één van de besten die er is in de streek!
|
|
sarah
17-5-2008
|
13-1-2009 11:06:24
muzikanten en dj's krijgen meestal wel eten, maar vind nu niet dat je een hele menu voor hem zou moeten betalen??
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
13-1-2009 11:27:49
uiteraard moet hij eten en drinken, ik begrijp dat zeker, maar ik vind het gewoon raar dat ik hem tussen mijn volk moet zetten en das inderdaad weer een extra kost van pakweg 60euro. Maar heb inderdaad al gehoord dat hij wel goed is!
Bedankt voor jullie reacties!
|
|
Jo
|
13-1-2009 12:35:15
Een DJ is vrij in wat hij als voorwaarden stelt, en wat hij vraagt. Als jullie hiermee akkoord gingen toen jullie hem vastlegden, zal je er dus niet onderuit kunnen. Als ikzelf ga draaien, wordt dit vaak aangeboden en het getuigt van een beetje respect dat je voor eten zorgt, als je verwacht dat hij voor muziek zorgt tijdens de feestmaaltijd.
|
|
Phaedra
22-8-2009
|
13-1-2009 13:07:13
DJ Didi is een zeer goede DJ, wij wilden hem ook voor onze trouw maar hij is reeds anderhalf jaar op voorhand volboekt, dit zegt toch al wat. En ik vind het persoonlijke een goede oplossing om hem een tafel apart te geven.
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
13-1-2009 13:15:55
Leen,
Voorzien jullie een tafeltje apart voor hem of krijgt hij een plaatsje bij jullie gasten?
|
|
benny
|
13-1-2009 22:58:01
dit is niet normaal het mag tiesto nog zijn die komt draaien dj blijf met u voeten op de grond u als dj komt daar om te werken iemand die op een bedrijf met ploegen werkt brengt zijn boterhammen ook mee meneer den dj het is een prive feest de garcon het kuispersoneel de koks kunnen mischien met u aan tafel zitten en laat de genodigden dan werken ?
|
|
LeBart
|
14-1-2009 9:20:20
Als de dj van 18h tot pakweg 04h00 aanwezig moet zijn, dan vind ik het maar normaal dat er eten wordt voorzien. Moet dat een volledige menu zijn ... nee, moet er mee aangeschoven worden aan de eretafel ... al evenmin. Hetzelfde geldt ook voor een fotograaf, ik ken er geen enkele die zijn boterhammekes meeneemt. Je kunt dezelfde redenering doortrekken naar drank ... of moeten dj, fotograaf en videograaf ook hun eigen thermoske meebrengen ?
Los hiervan hebben een hoop 'de bekendere' djs naast een technische rider, waarbij ze eisen stellen aan de geluids- en lichtinstallatie een persoonlijke rider ... en bij die mannen kom je er niet met alleen een diner. Dus Benny ... ik denk dat je Tiesto niet met zijn brooddoos zal kunnen betrappen, noch vrees ik dat je eender welke dj kan vergelijken moet vergelijken met een ploegenarbeider (hoewel die krijgt misschien ne maaltijdcheque van zijn baas wat evengoed overeenkomt met boterhammekes)
cheers, dj LeBart
|
|
leen
4-7-2009
|
17-1-2009 23:23:27
In onze feestzaal waar hij draait, zijn ze hem gewoon en er is gelijk een apart restaurant achter een soort want, gescheiden van de feestzaal. Als we de zaal gingen bekijken zei die uitbaatster, hier zit dan de dj voor zn maaltijd op te eten, bij deze wisten we dat hij niet in de zaal ging zitten. Maar alhoewel, hij is een goeie vriend van sommige van onze genodigden, dus als hij bij ons in de zaal wil zitten dan mag hij dat zeker doen. vriendelijke groetjes
|
|
Geert
|
19-1-2009 16:52:05
Beste, Ik speel al meer dan 20 jaar huwelijksfeesten en heb ik nooit in mijn contract laten opnemen dat ik een tafel wil aan de avondfeest. Uit respect wordt er meestal wel vanuit de zaal gevraagd of de DJ iets wil eten (komt niet altijd voor). Persoonlijk vind ik het zelfs storend om bij vrienden of familie bij aan tafel te zitten daar dit dikwijls als belemmerende factor werkt voor de gesprekken aan tafel. mvg
|
|
leen
4-7-2009
|
21-1-2009 20:27:22
Even een rechtzetting Er staat wel niet in zijn contract dat hij aan tafel moet van vrienden of familie. er staat wel in dat je een maaltijd moet voorzien, maar dat vind ik maar normaal. Bij ons zit hij in het restaurant naast de feestzaal om te eten. Dus helemaal niet bij mensen, maar ik zei gewoon, als hij zou willen mag hij bij vrienden van hem zitten, want die komen naar ons avondfeest mvg
|
|
Bjorn
|
23-1-2009 9:02:44
beste, jullie zijn dit niet verplicht. het is jullie feest! ik verhuur ook discobars en onze dj's worden soms gevraagd om mee te eten maar dit is jullie keuze, een dj kan jullie niet verplichten om hem mee te doen eten. groetjes,
bjorn soreynsound-light.be
|
|
kris
|
23-1-2009 13:29:15
is afhankelijk van hoeveel uren die mens daar moet staan/zijn. Als hij van in het begin (bij receptie) daar al moet zijn tot de dag nadien, 's morgens vroeg, dan is het normaal dat de dj iets moet eten. Waar dat moet gebeuren, daar beslist de trouwers zelf over in samenspraak met de zaal. Je kan misschien dicht bij de discobar een tafeltje laten zetten?
Bjorn, als dat in zijn contract staat en de trouwers hebben getekend dan is dit WEL verplicht. Sommige dj's maken het hen zelf zo moeilijk door bv 12 uur aanwezig te zijn, tja, dan moet ne mens wel eten! Tenzij de trouwers het fijn vinden om de dj zijn brooddooske laten boven te halen en zijn "bokes" op zijn draaitafel te laten eten. 't Zou een 'schoon' zicht zijn! :-)
Zelf doe ik het anders: ik kom meestal maar toe op het feest NA de hoofdschotel en hoef dan ook niet te eten (heb ik thuis al gedaan) EN ik kan er direct fris en monter invliegen. Bij grote evenementen waar we soms een paar dagen aanwezig zijn, staat er precies in het contract wat er moet aanwezig zijn (van het culinaire tot het sanitaire). Dit doen we al bijna 25 jaar, nog nooit 'miserie' gehad. En als er iets niet in orde is, dan zijn de organisatoren wel vlug genoeg om het in orde te brengen!:-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|