TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sharon
14-2-2009
|
10-11-2008 23:15:10
welke dj was het?
|
|
Lieve
27-6-2009
|
11-11-2008 0:14:41
Ja ik zou ook graag eens weten wie het was. Stel je voor dat het nu net die is dat wij willen boeken?..
|
|
LeBart
|
11-11-2008 0:34:48
Dit is natuurlijk iets wat niemand wil meemaken, daar denk ik dat iedereen het eens over is. Echter kan diezelfde dj het feest, of het nu een trouw of verjaardagsfeest is, van elk ander koppel tot een gigantisch succes herleiden.
Geen enkel publiek is hetzelfde, geen enkel feest is hetzelfde, er is geen handleiding om van een feest een knalfeest te maken. Dit gegeven maakt het desgevallend ook moeilijk een dj te beoordelen op een enkel optreden.
Regeltjes als de eerste 10 liedjes door het trouwkoppel laten vastleggen gaan mij te ver. De liedjes niet laten uitspelen, basicly 'mixen' vind ik dan weer het minste dat een dj moet doen (hoewel daar dan ook weer andere meningen over zijn). Vraag ernaar, zeker in het trouwfeestcircuit is het aantal beatmixers 'pur-sang' niet zo dik bezaait.
Een geschikte dj vinden start met communicatie ... uiteindelijk vind elke dj zichzelf de beste, het is aan de feestorganisatoren diegene eruit te pikken die hen het beste ligt. Kortom pols oppervlakkig tijdens zijn verkoopspraatje naar zijn aanpak, zijn manier van werken, test of hij overweg kan met de 'genres' die jullie aan bod willen zien komen. Als dat allemaal meezit, kom dan op de proppen met een playlist ... als het goed zit zal die playlist alleen maar bevestigen wat reeds besproken is.
cheers, LeBart
|
|
Katrien
22-8-2009
|
11-11-2008 14:16:11
DJ Patrick uit Genk
|
|
Katrien
22-8-2009
|
11-11-2008 14:31:59
Ik kan hier nog veel meer over vertellen! Wij hadden een verrassingsact voorbereid voor mijn vriend en we hadden hem op voorhand het hele programma doorgemaild met wanneer hij welk liedje moest draaien want ons nummerkes moesten allemaal op mekaar volgen. een uur op voorhand heb ik nog eens alles besproken en voor de zoveelste keer was niets een probleem.Totdat wij aan onze act begonnen natuurlijk en hij liet de liedjes maar gewoon draaien en wij stonden daar, ook had hij totaal geen oogcontact met ons en moest ik daar als een gek staan zwaaien van: het is wel het ander nummer he! Toen moest ik iets aan de micro zeggen (zoals afgesproken) en de DJ laat de muziek gewoon keihard draaien waardoor ik maar zit te babbelen en geen kat die me verstaat! Dan maar weer een lelijk kijken van....zet die muziek stiller en dan kon ik eindelijk mijn verhaal weer eens doen. Ik had het nooit op voorhand kunnen doorgronden dat hij zo zou draaien. Want toen wij op voorhand alles met hem gingen bespreken was hij net een geslagen hond...ik doe alles wat jullie vragen, ik heb daar geen probleem mee, hij ging volledig mee in ons verhaal en alles was goed! Het is nu niet om iets te zeggen maar mijn toekomstige is een psycholoog van opleiding en kan heel goed mensen doorgronden maar dit hadden we echt niet geweten. Dus ik zou zeggen let op met mensen die zeggen dat niets een probleem is. Wij weten er alles van.
|
|
kris
|
11-11-2008 20:03:22
Ik kan als "ervaren rot" aan het betoog van Lebart niks meer toevoegen! Hij slaat de nagel op de kop! Jammer Katrien dat je zo'n ervaring had. Bij de keuze van je dj voor je huwelijk volg je Lebart zijn raad.
Greetz Kris
|
|
Discobar
|
12-11-2008 10:35:20
Beste Bedankt voor uw interesse in discobar Erima. Zo'n 2 uur voor de aanvang van het avondfeest beginnen wij op te bouwen. Steeds bouwen wij ons materiaal in discretie op, zodat u géén hinder van ons ondervind. Onze muziekgenres: van 60 tot heden. House en techno kunnen aangevraagd worden. De keuze van muziek bepalen wij niet enkel, maar eveneens het bruidspaar. U krijgt de mogelijkheid om ons een lijst te bezorgen van uw voorkeur van muziek en -genres. Wat is onze prijs hiervoor? Wij vragen 280 euro all-in (muziek en geluid) en dit tot 3.00 uur. Een bijkomend uur betaalt u 25euro extra. Als het feest dus ongeveer 15 minuten langer duurt, betaalt u dan ook maar voor 15 minuten bij. Steeds staan wij ter uwer beschikking om het verloop van de avond te bespreken. Dit kan telefonisch, indien uw wenst kunnen we samen even rond de tafel zitten hiervoor. Mocht er panne zijn, hebben wij steeds een oplossing bij de hand. Wij werken namelijk met een dubbele cd-speler. En hebben telkens onze laptops bij. Wij staan op een feest steeds enkele uren op voorhand paraat, dit om enkele geluid- en lichttesten uit te voeren. Bij mogelijke problemen kunnen we dan korter op de bal spelen om dit uit de weg te ruimen. Steeds zijn we met 2 dj's aanwezig. Dirk neemt het geluid op zich en ikzelf de belichting. Dus mocht één van ons abrupt wegvallen, is de ander steeds aanwezig. De laatste jaren worden we meer en meer gevraagd bij huwelijken, en nog andere evenementen. Ondertussen zijn wij zijn nu zo'n 9 jaar bezig met muziek. De locatie is voor ons geen probleem, wij gaan zelfs tot aan de kust en hiervoor vragen wij géén extra tarief. Indien u verder nog vragen en/of opmerkigen hebt hieromtrent, kunt u ons steeds mailen erima@telenet.be of telefoneren op het nummer 0496/80 15 26. Nogmaals bedankt voor uw interesse. Discobar Erima Dj Eric en Dj Dirk en Dj Dave
|
|
Lieve
1-9-2006
|
12-11-2008 11:31:30
Heu? Waar komt deze reclame ineens vandaan? Heeft iemand daarom gevraagd?
|
|
digna
|
12-11-2008 13:03:12
hey
zelf ben ik ook dj en wij trouwen in febr we hebben hetzelfde meegemaakt ik en mijn vriend kennen wat dj's , hadden er eentje uitgekozen en geboekt horen wij die draaien , rotslecht ... en nog ens te veel gedronken en dus idd zat nu moeten wij op 3maanden zelf weer ene dj zoeken idd een dj doet veel eerst wou ik zelf nog draaien , maar ja dta gaat niet hé dus idd zoek jezelf een goede dj
|
|
Sarah
|
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
13-11-2008 15:01:31
een dj is idd redelijk belangrijk! Wij hadden een vriend vastgelegd die in het weekend zich echt richtte op ambiancefeestjes, trouwers en communies enzo... We kenden die kerel goed en zaten op dezelfde golflengte. Ineens laat die niets meer van zich horen. Niet meer opnemen, wij naar zijn ma gebeld en zijn vriendin... Die mensen hun excuseren en zeggen dat hij gaan terugbellen en al! Zo twee maanden aan een stuk! Zijn vriendin heeft dan gebeld om te zeggen dat hij het niet meer ging doen. Kunt ge u dat nu voorstellen??? Drie maanden voor onze trouw belt die kerel zijn lief af!! Ik heb hem sindsdien niet meer gezien en ik moet hem verdorie ook niet meer tegenlopen!!!! Wij dus alle nummers beginnen afbellen, de meeste waren natuurlijk al bezet aja! Dan een dj via via gevonden aan een vriendenprijs. Hele lieve jongen, maar die vriend van ons had gezegd dat we nogal voor metal-muziek en rockmuziek waren, dus die dacht dat wij dat wilden! De eerste liedjes die hij draaide waren echte hevige liedjes en ik had al schrik! Dat gaat niet op nen trouw hé :-) Maar allé we hebben met hem kunnen praten en hij heeft het genre dan veranderd. Probleem was wel dat die kerel vooral voorzien was op rockmuziek hé en die populaire liedjes niet mee had. Goed, uiteindelijk is het mega goed meegevallen. Een dj beslist idd veel, maar niet alles!
|
|
Bjorn
|
2-12-2008 22:05:43
beste u hebt gelijk, dit is inderdaad één van de belangrijkste dingen voor een feest. ik verhuur namelijk Discobars en heb ook een 3 tal geselecteerde Dj's met ervaring. indien interesse www.soreynsound-light.be ik weet niet in welke streek u trouwt. maar indien interesse kan ik u misschien eens meenemen op een avond waar één van de Dj's moet draaien, na 4 a 5 songs na elkaar weet u al vlug welk vlees u in de kuip hebt.
vriendelijke groeten,
|
|
Jo
|
11-1-2009 20:57:21
Neem altijd voor een huwelijksfeest een dj die je zelf al eens gehoord hebt of die je kent van vrienden. Vrijblijvend : www.strobosounds.com . Ni te veel gezever, enkel goeie muziek. Steeds wordt minstens 70% van voorgestelde playlist van koppel ertussen gemixt.
|
|
Bart
|
17-1-2009 19:18:31
Ik begrijp je frustratie volkomen Katrien ! Een deejay moet van de eerste tot de laatste minuut beseffen dat het hier niet over zijn eigen feest gaat ! Je hebt een verantwoordelijkheid toegewezen gekregen, en dit vertrouwen mag je niet schaden! Ik mag eer en geweten zeggen dat ik een heel andere deejay ben ! Lees verder op http://www.deejaybart.eu
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|