Terug naar overzicht
mijn schoonzusje is getrouwd met mijn broer toen zij 6-7 maand zwanger was. Wij zijn naar rotterdam gereden. Daar was een positiekleding-winkel en die hadden ook een bruidsonderdeel.. Het zijn geen echte trouwkleding, maar het is ook niet gewoon.. Het is ook met steunbanden rond de buik gewoon prachtig.. Ze zag er echt mooi uit, en het was echt weinig geld! www.future-maman.nl/trouwen . op de site staan niet zo mooie foto's, maar je kan zelf combineren in de winkel als je wil.. In het bruidsparadijs in Merksem hebben ze ook trouwkleding voor bruidjes.. En bij http://www.position1.be/ hebben ze ook leuke zwangerschapkleding die ook feestelijk is.. Geen échte trouwkleding.. Maar dan kan je best vanaf janurari-februari gaan want dan is de zomercollectie binnen.. laat iets weten als je het hebt gevonden he ;)GroetjesEllen
Hallo,Alvast proficiat met je huwelijk en je zwangerschap. Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Mia Monta in Zottegem. Daar hebben ze zowel trouwkledij als suite kledij voor zwangere vrouwen. Hun website wwww.miamonta.beveel succes bij het zoeken naar een jurk.groeten Annelies
hallo Sarah, fijn dat het gelukt is! bij ons nog steeds geen geluk :-( jammer. maar ben heel blij voor je.Maar nu dus voor een kleedje voor jou in antwerpen heb je op de kaaien (denk waalsekaai ter hoogte van de sinksefoor) is een toffe winkel met mooie kledij voor zwangere nu met de feestdagen in het vooruitzicht hebben ze nog meer feestelijke dingen misschien kan je daar eens kijken.Verder weet ik niet of Mie katoen nog antwepen zit ze hebben ook leuke kleren en vaak met koordjes en lintjes naar gelang kan er dus een buikje bij in. Ik zou gewoon eens kijken bij verschillende normale winkels die ook materniteitkleding hebben want nu ga je met de feestdagen meer feestelijke kledij vinden in hun collecties, ik weet wel niet over er de juiste kleurtjes bij gaan zitten.sylvia