TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
11-11-2011
|
26-10-2008 22:06:24

|
|
Elke
|
26-10-2008 22:38:39

|
|
Kim
20-12-2008
|
27-10-2008 9:27:26
Dj soundelight ken ik niet echt en kan dus niet over hem meespreken maar partysound zagen we wel al bezig en viel goed mee. Wij nemen hem dan ook als dj op ons feest.
Toen we langsgegaan waren bij hem gaf hij zelfs korting aan ons.Reden is gewoon omdat hij geen tijd heeft om op huwelijksbeurzen te staan maar wel zelfde condities geeft zoals hij andere jaren wel doet op een beurs. Wij trouwen zelf maar in 2010 maar willen toch overal tijdig bij zijn.Dat was dus mooi meegenomen. Een toffe man en we zijn zeer gastvrij ontvangen bij hem thuis. Wanneer jullie trouwen en of hij nog vrij zal zijn kan ik zeker niet weten maar raad je aan om zeker eens te luisteren. Zeker doen!! Groetjes
|
|
shari
18-7-2009
|
27-10-2008 18:13:44
Wij hadden dj sounddelight op ons huwelijk!
Het was machtig feestje, het is nu al een 3 tal weken geleden, en iedereen praat er nu nog over.
geen enkel negatief punt gehoord, enkel positief. Wij kregen hem aangeraden van vrienden, en zeker nog geen seconde spijt van gehad dat we hem genomen hebben! Prachtig materiaal & véél extras qua klank & licht die we bij andere dj's beduidend minder vonden. goed voorbereidend gesprek, duidelijke afspraken, goede presentatie & begeleiding van spelletjes die gasten voorbereid hadden, ambiance al van onmiddellijk na het hoofdgerecht!
AANRADER!
|
|
Stefanie
20-9-2008
|
27-10-2008 20:04:31
Wij hadden partysound, viel goed mee in de omgang en qua prijs. Lag 't aan de dj of ons publiek, maar ze kwamen niet echt op gang. We wilden wel muziek van 70, 80 en 90 vb Footloose etc maar dat draaide hij bij ons toch niet echt veel vonden we nadien. Zou eerder Ludwigs nemen moesten we het opnieuw mogen doen, maar geen idee of het dan beter was geweest natuurlijk...
|
|
Karel
20-12-2008
|
28-10-2008 16:22:38
een maand geleden zijn wij in 't bootje gestapt en hadden toen ook dj partysound als dj. Ik moet eerlijk zeggen dat het goed is meegevallen.Mensen die je niet echt snel van de stoel krijgt kwamen toch ook een pasje zetten. Voor iedereen 100% goed doen lukt natuurlijk nooit met eender wat,maar wij waren in elk geval tevreden met onze keuze.Hij wisselde goed af naar alle leeftijden en zo krijgt iedereen toch de kans. Zoals Stefanie zegt,het is een toffe persoon in omgang en de prijs is ook deftig. Wij en onze gasten waren in elk geval tevreden.Mijn neef heeft intussen ook partysound vastgelegd voor volgende zomer. Hij kreeg ook een vorm van promotie-prijs.
|
|
ellen
1-1-2009
|
28-10-2008 20:55:23
wij hadden sounddelight op ons huwelijk!
Prachtige muziek, professionele aanpak, echt feest van begin tot einde, klasse,professionele aanpak & goede begeleiding, goede mix van vanalles met de nadruk op modern & gevarieerd.
Een van de beste dj's die we ooit al gehoord en bezig gezien hebben!
kusjes
|
|
ellen
1-1-2009
|
30-10-2008 19:53:56
herlinde, al een keuze gemaakt ondertussen?
|
|
herlinde
1-3-2009
|
31-10-2008 8:13:28
jeps! woensdag is michiel van sounddelight bij ons thuis langsgeweest om zijn manier van werken uit te leggen. dit viel goed mee en we zijn er zeker van overtuigd dat hij zeer goed zal draaien op onze receptie en avondfeest! ik ben blij dat de DJ nu ook vast ligt. nu enkel nog de ringen!! bedankt voor alle tips. ik geloof dat partysound ook goede dj is, maar is ook wat verder (we trouwen in klokhof kortrijk). uiteindelijk maakt een dj mee je avond geslaagd of niet en ben blij dat we met een gerust hart kunnen zeggen dat de muziek très bien zal zijn, dus de ambiance ook!
groetjes x
|
|
Daniel
|
31-10-2008 15:32:54
Hallo Herlinde, Neem anders eens contact op met de mannen van Disco Flash uit Zele - komen steeds met twee en desgewenst wordt er nog een fotoreportage gemaakt van het avondfeest ! Hun email : hout1234@hotmail.com. Veel succes alvast
|
|
Anja
|
2-11-2008 18:27:49

|
|
herlinde
1-3-2009
|
3-11-2008 10:18:34
Hey Anja, wij hebben vorige week al beslist om met sounddelight (dj michiel) samen te werken. hij is van de streek en kwam langs bij ons thuis. we hebben hem al eens horen draaien op een trouw van vrienden. er valt idd hier en daar wat te lezen van hem. ik vermoed dat dit om die ene tegenslag gaat. ik hoop dat hij de zal kan laten dansen op goede muziek zodat de ambiance er in zit. hij heeft in ieder geval al veel ervaring voor zijn jonge leeftijd. wegens tijdsgebrek contacteerden we partysound niet meer. maar ik denk ook wel dat hij een goede dj is! geniet van jullie trouw! groetjes en merci voor de reacties.
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
12-11-2008 21:12:01
Dag Herlinde
Wij nemen Michiel. Hij is juist bij ons langsgeweest en we zijn hier echt positief over. Wij hebben hem ook horen draaien op de trouw van vrienden (ik denk zelfs gemeenschappelijke vrienden, nl. Hendrik en Daphné). We vonden dat hij toen goed draaide en zo zijn we bij hem terecht gekomen. Het is een sympathieke kerel die zijn branche echt goed kent.
groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
herlinde
1-3-2009
|
13-11-2008 8:53:37
ha Vanessa, we hoorden hem ook draaien bij hendrik en daphné en hebben nog een andere trouw dat hij het ook goed deed. ik heb er ook vertrouwen in! wanneer trouwen jullie? en waar? groetjes! herlinde 06/02/09
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
13-11-2008 12:23:17
Op de trouw van Hendrik en Daphné vonden we hem heel goed en ik had ook heel wat positieve commentaren gelezen op dit forum. We hebben hem dan maar gecontacteerd en het contact is heel goed meegevallen. Wij trouwen op 24/10/09 in het Vijverhof (voor de wet trouwen we in Zwevegem en voor de kerk in Moen). Was jij er ook niet bij op de vrijgezellendag van Daphné? groetjes
|
|
herlinde
1-3-2009
|
13-11-2008 13:21:52
ja, ik ben 's avonds toegekomen. jeetje, ik kan u mij niet voorstellen! je woont dus ook in zwevegem? wij ook. we trouwen enkel voor de wet (ook in zwevegem dus) en erna avondfeest in Klokhof in Kortrijk. we hebben dus dezelfde DJ! denk ook dat het in orde zal zijn. hij maakt tenslotte de ambiance mee op je trouwfeest hé. geniet van je voorbereiding nog enne.. misschien tot later es?
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
13-11-2008 13:38:07
ik was er heel de dag bij. Wij wonen nu in Moen, maar Pieter (beter gekend als Put) woonde in Zwevegem (in de Avelgemstraat staat er nog een reclamepaneel van Sonatek, ons bedrijfje, bij zijn ouders). Ik weet waar jullie wonen hoor. Wij zijn (een aantal maanden geleden, jullie waren nog aan het verbouwen) eens bij jullie binnengeweest, maar jij was toen niet thuis. We waren Reinhout tegengekomen en hij vroeg ons binnen. Vraag maar eens aan Reinhout of hij Pieter (Put) kent. Wij wilden ook in het Klokhof trouwen, maar er was enkel nog plaats vanaf eind november en dit was voor ons een beetje te laat. groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|